Gå til innhold

Når Schnellbomberen er på verksted

Anbefalte innlegg

Hadde i tankene å sløve litt bombetokt på østfronten i dag, det fikk seg fort et skudd for baugen da jeg feilbergnet et eller annet og dundret 88ern inn i en rekke trær ved enden av flystripa.

Da måtte mann tenke høvelig kjapt og luske seg en tur bak i hangaren for å finne noe annet å leke med, der fant jeg dette klenodiet og kombinert med et par bomberklaser av div slag var mann igjen klar for å ha det skøy på østfronten ;D

Hp3nt21.jpg

pm5Oxm8.jpg

OBp52q4.jpg

gXiu1mv.jpg

aK8tKAN.jpg

eGhrZSv.jpg

EkPTy6R.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Me 110 var  en tøff jækel,  men den fikk mye juling under Battle of Britain  ;D  Sikkert gøy å hærje rundt med i simmen .  Tøffe bilder,  men har du gått over til IL2 ?  Jeg tar meg av og til noen oppdrag i IL2 Battle of Stalingrad, og disse bildene ser til forveksling helt like ut som i den simmen ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bare røykspor etter sporlysene du ser bak der, så blir ikke beskutt akkurat der ;) 110ern er definitivt morsom, men sliter tungt som dogfighter, mye mer egnet mot bakkemål, skulle gjerne gått over til IL-2, nå som det er innebygd VR støtte default, men har desværre ikke PCn til å kjøre sånt, så WT på PS4 får holde fåreløpig ;) fordelen med WT i forhold til IL-2 er at det funker både på PS4 og PC, så om noen av dere PC flygere vil være med en gang er det bare å hive seg med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...