Kim Kristensen Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Hadde i tankene å sløve litt bombetokt på østfronten i dag, det fikk seg fort et skudd for baugen da jeg feilbergnet et eller annet og dundret 88ern inn i en rekke trær ved enden av flystripa. Da måtte mann tenke høvelig kjapt og luske seg en tur bak i hangaren for å finne noe annet å leke med, der fant jeg dette klenodiet og kombinert med et par bomberklaser av div slag var mann igjen klar for å ha det skøy på østfronten ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Fine bilder av Messerschmitt 110 Prøver å se hva som foregår på det siste bildet,blir du beskutt?Ser ut som det kommer noe ut helt bak på skroget?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. mai 2017 Premium Medlem Del Skrevet 1. mai 2017 Me 110 var en tøff jækel, men den fikk mye juling under Battle of Britain ;D Sikkert gøy å hærje rundt med i simmen . Tøffe bilder, men har du gått over til IL2 ? Jeg tar meg av og til noen oppdrag i IL2 Battle of Stalingrad, og disse bildene ser til forveksling helt like ut som i den simmen ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 1. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2017 Er nok bare røykspor etter sporlysene du ser bak der, så blir ikke beskutt akkurat der 110ern er definitivt morsom, men sliter tungt som dogfighter, mye mer egnet mot bakkemål, skulle gjerne gått over til IL-2, nå som det er innebygd VR støtte default, men har desværre ikke PCn til å kjøre sånt, så WT på PS4 får holde fåreløpig fordelen med WT i forhold til IL-2 er at det funker både på PS4 og PC, så om noen av dere PC flygere vil være med en gang er det bare å hive seg med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Det er bra du har noe å sette inn i reserve når den foretrukne doningen er på verksted. Flotte bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 1. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2017 Takk for det, om noen kunne tenke seg å hive seg med å fly litt WT en kveld vil jeg anbefale denne videoen som en god guide på hvordan mann tweaker simmen til å funke bra med joystick ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2017 Liten oppdatering, Italienske fly ble bekreftet til neste oppdatering av WT i dag ;D Første bekreftede maskin er CR:32 https://static.warthunder.com/upload/image/!%202017%20NEWS/05%20May/Cr.32/fiat_cr32_05_1280h720_6903894d28a6288ec2d438c042a8812c.jpg[/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 G-91. Den italienskproduserte F-86K-kopien? edit: opps. Så ikke at du hadde svart allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2017 Det er vel ikke umulig ettersom Sabren allerede er med i WT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Den er iallefall pen. Og som Buzz Aldrin svarte da han ble spurt nylig om hvordan det var å fly F-16 med Thunderbirds: The Sabrejet was better. -Så sånn er det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.