Gå til innhold

GoFlight moduler


Are Lund Hansen

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Legger ut tre Goflight moduler for salg.

Modulene er brukt, men er helt feilfrie med unntak av ytterste høyre rotary switch på

GF-RP48. Den er litt "hardere" å vri en resten.

 

GF-MCP Autopilot

Goflight RP 48, 8 knapper med lys over, og 4 rotary switcher.

GF-LGTII Landing gir, trim og flaps Controller.

 

Pris

Autopilot kr. 1800,- eks frakt

GF-LGTII kr. 1000,- eks frakt

GF-RP48 kr. 700,- eks frakt

 

Eventuelt kom med et fornuftig bud.

 

Får av en eller annen grunn ikke til å legge inn bilder her, men gi meg et hint, så sender jeg bilder på mail.

 

Om det er interesse så har jeg også en 1:1 skala autopilot til Dash8-300 /200 /100

Den er laget av Ruscool Electronics, og er komplett med bakgrunnsbelysning og alle funksjoner virker.

Har fått med software, men har aldri fått testet skikkelig ut da den kun er satt opp mot Majestic sin Dash8-300 for FSX. Trenger også fullversjon av FSUIPC for å kommunisere med simmen.

Pris for denne er kr. 2500,- pluss frakt. Nypris var kr. 3500,-

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er de ja. Tusen takk:-)

Kan godt være at jeg har overpriset dette? Tok bare et raskt søk for å finne ca priser. Om noen ser nytte i en eller flere av modulene er det egentlig kanskje best å bare gi et bud. Selges skal de, om de så nesten må gis bort.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...