Eivin Stensø Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 For den som er interessert i å vite mer om Aerosoft EE Lightning T5. her er en kort demonstrasjonsflight fra startup til landing. God påske til alle mvh Eivin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 God påske ja, herlig video ;D Håper dog Tore kan tipse ORBX om å fjerne de førrdømrade trærne ved enden på rullebanen i Bodø snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 16. april 2017 Forfatter Del Skrevet 16. april 2017 Mange takk. Den ble litt lenger enn jeg hadde tenkt meg men synes det er bortkasta og drive å klippe bort ting Dessuten stalla jeg litt i loopen rundt 400 knots der som gjorde at jeg kom 30 grader ut av kurs på hjemturen. Men det gikk fint å rette opp. Det er tanken som teller. De kunne godt fjernet buskaset der ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 19. april 2017 Forfatter Del Skrevet 19. april 2017 Siden jeg er i det produktive hjørnet for tiden. Hva med en kort displayflight? En sikkelig sommerfuggel i vinterland registrert på Thunder City, Cape Town og i full gang på Ørlandet. For tiden lagt ut for salg, sist jeg hørte. Så hvis noen har lyst på en toseters English Electric Lightning T5 så er det bare å legge inn bud. 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Alltid morsomt med disse videoene dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 19. april 2017 Forfatter Del Skrevet 19. april 2017 Alltid morsomt med disse videoene dine Takk for det. Hyggelig at noen setter pris på dem. Flysimulator er jo en nokså smal nisje og høyytelses avskjæringsjagere er en en smal nisje innafor der igjen. Synes dette ble den beste videoen så langt. Rappet noen YT-lyder fra virkeligheten på intro og outro som jeg synes ble bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.