Petter Kr. Saltnaes Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Hei alle sim entusiaster, Jeg trenger råd: Jeg har drevet litt med flygning real life, og var innehaver av IR noen år. Har brukt både FS2004 og Flightsimulator X som et treningsverktøy - dvs. oppfriskning og trening IR prosedyrer i forbindelse med approach/landing etc. Etter at jeg oppgraderte til Windows 10 funker ikke X på min maskin. Jeg har begrenset med datakunnskap, så jeg er den som kan downloade installere og håpe at ting kjører med en gang. Jeg har en folkelig utgave av stasjonær PC med 7icore 8gb minne nvidiagt540force. Er det noe jeg kan gjøre med Flightsimulator X som jeg allerede har, eller skal jeg velge P3D eller XP11 Hvis noen har tips, blir jeg glad. God påske Vennlig hilsen Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 10. april 2017 Premium Medlem Del Skrevet 10. april 2017 Flyr du hovedsakelig i Norge og småfly P3D uten tvil ingen over eller ved siden ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kr. Saltnaes Skrevet 10. april 2017 Forfatter Del Skrevet 10. april 2017 Hei, Takk for raskt svar ! Supert ! For ikke å gjøre feil - hvilken license skal jeg kjøpe fra Lockheed Martin store ? Mvh. Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 10. april 2017 Premium Medlem Del Skrevet 10. april 2017 For ikke å gjøre feil - hvilken license skal jeg kjøpe fra Lockheed Martin store ? Academic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kr. Saltnaes Skrevet 10. april 2017 Forfatter Del Skrevet 10. april 2017 Hei, Takk info Stein. Mvh. Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.