Gå til innhold

Den store youtube tråden


Anbefalte innlegg

Med youtube som et stort medium for flightsim videoer tenker jeg det kunne være en idé å samle folks favorittkanaler i en tråd, så om du har en kanal folk burde få med seg, del dem gjerne her, under her er et par personelige favoritter, som i hovedsak går på P3D, men også X-plane, War Thunder, IL-2 osv, det er til og med et par normenn her ;)

 

Ny kanal jeg kom over i dag, gir et godt bilde av FTX Norway bland annet.

 

En av de mest informerte på nyhetsfronten, mest info på nyhetsiden deres.

 

Også veldig bra kanal for FS nyheter.

 

Lager noen vanvittig flotte videoer.

 

Ikke ren FS kanal, men flyr fra tid til annen, streamer flere ganger i uka på twitch.

 

Her går det mest i IL-2, diskuterer også en del taktikk og teknikk.

 

Nok en ganske nyoppdaget kanal, går i X-plane, nylig gjenført en nydelig tur gjennom den sørlige delen av landet.

 

Beste War Thunder kanalen, skikkelig britisk humor.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra initiativ! Mye å lære, og mye underholdning på YouTube.

 

Bunyap Sims - en av de desidert beste kanalene for alt som har med DCS å gjøre, lurer du på noe i DCS så har sannsynligvis Bunyap allerede laget en video om det.

 

Ralfidude - mer en underholdningskanal med hele missions både fra BMS og DCS.

 

Arctic Tigers - må nesten reklamere litt for kanalen vår også - selv om det ikke ligger så mye der ennå, og aktiviteten går litt i rykk og napp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Flott tiltak. Jeg henger meg opp i en liten ting bare. Bilene i P3D kjører som noen svin. Minst 150 km/t i byggefelt, eller uansett veg. Det finnes foressten ikke en fix for å redusere hastigheten til biltrafikken? Noen som vet? Frooglesim er favoritten min iallefall. Følger med på hasns nyheter hver gang.  :)

 

Fulgte også med på en kar fra Australia (Youtube kanal), som jeg også hadde litt kontakt med, som kalte seg "The flying dad" "I fly fake airplanes, with fake passengers, to fake destinations"  :P :P Morro kar, men desverre sluttet han og sletta hele kanalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg henger meg opp i en liten ting bare. Bilene i P3D kjører som noen svin. Minst 150 km/t i byggefelt, eller uansett veg. Det finnes foressten ikke en fix for å redusere hastigheten til biltrafikken? Noen som vet?

Kanskje du finner en løsning i denne tråden

http://www.fsdeveloper.com/forum/threads/how-to-adjust-speed-for-car-traffic-in-fsx.13250/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Angående fart på biler så mener jeg å huske at denne kan justeres som følger, etter husk i gammem manns hode ( ingen "svinekjøring" å se i min sim i hvert fall :-)

 

Filen heter;  LWcfg.xml

 

Bør finnes i mappen;  Users\bruker\AppData\Roaming\Locked Martin\PREPAR3D\

 

Husk å åpne ved å høyreklikke filnavnet og velge "rediger"

 

LAG EN KOPI AV FILA FØR DU GJØR DETTE !!!

 

Se etter teksten (søk / finn i edit menyen );  FreewayTraffic TrafficSpeed="ett eller annet tall (100 tror jeg)" Tror biltrafikken er angitt i "static mails".

 

Gjør om "ett eller annet tall" til f.eks "50"

 

Husk at oppføringen finnes ØRTEN ganger. En gang for hver region i simmen.

 

Løses enklest ved å velge "Erstatt (replace på engelsk)" fra "edit" menyen;

 

Se etter;          FreewayTraffic TrafficSpeed="100"

Erstatt med;    FreewayTraffic TrafficSpeed="50"

 

Husk å velge "Erstatt alle (replace all)" i "erstattnings vinduet" så endrer den alle ØRTEN oppføringene. Husk Lagre....

 

Om simmen er i gang... restart denne...

 

PS... Dette hører vel egentlig hjemme i egen tråd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...