Eivin Stensø Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Yi-haaaa!!! Husk å utlikne trykket i ørene Her går det unna sa mannen. Han falt ned fra taket. (Etter Leif Hamre) Kort flight for ytelses-junkien. 7 minutter i lufta med tigermalt Aeritalia F-104S, halv tank og 2000lbs mer skyvekraft enn F-104G går det sannelig unna. Sustained climb til 40000ft på under 2 minutter. Og det uten at jeg klarte å holde meg helt til optimal hastighet som er 450kias/M0.9 med etterbrenner. Må si jeg rakk ganske mye på 7 minutter i lufta. Bekalger Oslo at det muligens smalt litt. Hvis noen lurer på hvorfor jeg driver og kjører motoren før takeoff så er det for å sjekke at den virker som den skal. Iom at jeg bare har en motor og minimalt med vinger lønner det seg å ta en sjekk på turtallet før takeoff. Mvh E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Vestfjordoksens Italienske slektning gjør seg godt på video. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 29. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2017 Vestfjordoksens Italienske slektning gjør seg godt på video. Ikke sant. - Si, si! En lekker liten fartsdemon. Her er screenshot fra utsiden. Kler godt tiger-livery Ride the tiger 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.