Kim Kristensen Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Bedre kjent som A-26 Invader, kanskje ikke det mest kjente flyet fra krigen, men nå er det endelig tilgjengelig for alle i WT, som et av de helt nye flyene i den nyeste oppdateringen, og hvilken herlig maskin det er. ;D Førsteinntrykket er imponerende, ut i fra størrelsen skulle en kanskje ikke tro det, men den gjør det meste en tung jager klarer, dette til tross for at den kan ta en bombelast med vekt omtrent på nivået med en B-25, som til sammenligning, selv om den er ganske så mobil, er en vesentlig tyngre maskin å fly. Men det morsomste jeg har kommet fram til med A-26 er evnen til å lande på minimale rullebaner, den kan taes helt ned i Swordfish hastighet og flyr like fint, og lander på en 5-øring. Vurderer om jeg skal prøve å lande den på et hangarskip, men har ikke kommet så langt enda Cockpiten er fortsatt en fåreløpig placeholder, men funker fjell til det mann trenger. Legg merke til rullebanene, A-26en stopper FØR de krysser hverandre. A-26en tåler mye juling, men ikke så mye... Takk for titten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Var vel derfor Michell ble brukt fra hangarskip ja, Doo not just Little. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 Jo, skal ikke forbause meg om det stemmer, har mer troa på Invaderen på hangarskip da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Lekre maskiner begge. Jeg bygde en Monogram 1:48 modell av Mitchell langt tilbake. Det var den første jeg "superdetaljerte", ved å klippe ut bilder av alle instrumentpaneler og lime inn overalt. Skulle gjerne prøvd meg med både Mitchell og Black Widow Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 Stilig, hadde en liten periode jeg bygde modellfly også, gikk dog mer i kald krigsmaskiner, har enda et 10 år gammelt diorama med to 331 okser og en Russisk Badger i 1/144 skala jeg aldri gjorde ferdig stående. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Tøft! Jeg skal lage en egen tråd om ikke lenge, med bilder av de siste 1:72 og 1:48 modellene jeg hadde. Jeg har en haug i dag og, men makelig innkjøpt som die-cast 1:72 modeller. Blant annet en Me 110 nattjager stasjonert på Kjevik, og et par norske jetjagere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 En egen modeltråd ja, kanskje jeg slenger ut noen gamle bilder der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.