Kent B. Gerhardsen Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Avgang fra rullebane 27 paa Vaernes i pent vaer (CAVOK, 3kt variabel vindretning) retning Evenes lufthavn med 5.6 tonn drivstoff og 123 passasjerer. NAMO1W SID ble brukt og GEPT1L STAR var planlagt for landing paa rullebane 17. Metar for avgang viste VCSH SCT025 og BKN038 paa Evenes men det saa jeg lite av under innflyvningen. Vind var 19014kt. Gunstig i forhold til rullebanen som ligger nesten rett nord/sor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Veldig imponerende,når jeg ser dette klippet får jeg følelsen av å være i et virkelig fly,særlig takeoff og climbout sett fra cockpit. Også "crab" landingen ser veldig realistisk ut fra spot view.Bare å gi seg over Er ikke i nærheten i P3D,skjønner det nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Fin video, nå begynner det å bli en bra blanding med sims her inne og det er kjempebra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Bra flydd og bra med litt levende bilder. Likte å se ujevnheter i rullebanen og VC så veldig bra ut. 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Stilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Artig, 737 classic er skjelden kost nå om dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.