Gå til innhold

SK4524 | OSL-MOL | XP11


Anbefalte innlegg

Tok meg en liten tur til Molde i dag etter noen uker uten å ha flydd. Har virkelig begynt å få sansen for X-Plane 11  :D

 

 

Qtp1riI.jpg

Dagens fugl er LN-RGI. XP 11 sin default 737 er ganske bra, selv om den er et godt stykke unna PMDG-kvalitet.

 

eGzY7eB.jpg

mKDQ2DC.jpg

Dagens kontor.

 

vDdvyc3.jpg

Taxer ut til 19R.

 

ayuWuQN.jpg

Så var vi plutselig i lufta!

 

qCjpf8Q.jpg

L0S0ksY.jpg

uFRiBxs.jpg

Noen bilder fra cruise.

 

OPQBw0w.png

vnZWKkf.jpg

RTUch5V.jpg

Så er det på tide å vende snuten nedover.

 

JjFwdjX.jpg

Upraktisk å lande på 07, da må vi snu og taxe hele veien tilbake  ;D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke sceneries er det du bruker for XP11? Default flyplassene er jo ikke noe særlig.

 

På denne turen har jeg brukt disse:

http://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/32684-norway-pro-vfr-scenery/

http://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/30814-engm-oslo-airport/

http://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/24077-enml-molde-aro-norway/

 

Fikk ikke Molde til å funke helt, så der manglet det terminalbygg. Skal se litt mer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vakkert for øynene, rett og slett Bendik! :) Og med default 737NG som ser slik ut både inni og uttapå, så går hatten både høyt og dypt av her! ;D

 

Må bare konse på for å holde 100% fokus på mantraet mitt her nå; P3D, FTX og PMDG er slett ikke værst, slett ikke værst, er slett ikke værst. P3D, FTX og PMDG er slett ikke værst, slett ikke værst, er slett ikke værst. P3D, FTX og PMDG er slett ikke værst, slett ikke værst, er slett ikke værst.  ;D

 

Men det er nesten uunngåelig at av og til presser det seg på en bitteliten tvilende tanke: er du nå helt sikker, er du nå helt sikker?

 

Huff, dette forvirrer en gammel mann som trodde det mentale ang. dette var nokså sterkt forankret, vatret og empirert forankret gjennom flere år. Men du gjør det litt vanskelig her Bendik , du gjør det! Men med ydmyk ærbødighet kan jeg rett og slett ikke gjøre annet enn takke deg for det!!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vakkert for øynene, rett og slett Bendik! :) Og med default 737NG som ser slik ut både inni og uttapå, så går hatten både høyt og dypt av her! ;D

 

Må bare konse på for å holde 100% fokus på mantraet mitt her nå; P3D, FTX og PMDG er slett ikke værst, slett ikke værst, er slett ikke værst. P3D, FTX og PMDG er slett ikke værst, slett ikke værst, er slett ikke værst. P3D, FTX og PMDG er slett ikke værst, slett ikke værst, er slett ikke værst.  ;D

 

Men det er nesten uunngåelig at av og til presser det seg på en bitteliten tvilende tanke: er du nå helt sikker, er du nå helt sikker?

 

Huff, dette forvirrer en gammel mann som trodde det mentale ang. dette var nokså sterkt forankret, vatret og empirert forankret gjennom flere år. Men du gjør det litt vanskelig her Bendik , du gjør det! Men med ydmyk ærbødighet kan jeg rett og slett ikke gjøre annet enn takke deg for det!!! 8)

 

Hehe, tusen takk! :) Var selv skeptisk til X-Plane lenge, og det tok en god stund før jeg begynte å like X-Plane 10. Tvingte meg til å bruke XP for å fly Saab 340 og SSJ100, og nå er det førstevalget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Same .. :D

 

Har provd XP flere ganger siste aarene men gikk alltid tilbake til fsx/prepar3d. Var i all hovedsak mangelen paa gode payware fly, norske flyplasser  og elendige skyer/vaer som var grunnen. Naa er det flere gode alternativer som tar seg av akkurat disse punktene. IXEG 737, ATS MD82 (naar den er ferdig), Flightfactor 757 en haug norske flyplasser/mesh paa x-plane.org og xenviro.

 

Etter 5 minutter med 737en var jeg konvertert.. "Folelsen" av aa fly er helt enestaaende i XP  ;D

 

 

Edit: Et lite tips. For norske flyplasser se her http://forums.x-plane.org/index.php?/profile/348816-tdg/content/&type=downloads_file

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...