Gå til innhold

Bergen Air Transport ENBR - ENNO


Anbefalte innlegg

Avgang rute BGT55 til Notodden

yrgWIHC.jpg

 

Ready for takeoff RW35

JPJj82Y.jpg

 

Vi bruker SID «TINIG 1D» via ADIDO til INTUM, SOROX og NOTLO

zk9QMdw.jpg

 

Airborn ENBR

Eefznoz.jpg

 

Møter sørgående hurtigrute til Bergen kort etter avgang

DaRorGu.jpg

 

Reksta og florølandet ses i horisonten

hEdQBow.jpg

 

Passerer INTUM og setter heading 149 til SOROX

buDrLSC.jpg

 

Passerer Sognefjorden over Stølsheimen og Bjordal

lMNJeyn.jpg

 

Passerer Hardangerfjorden ved Utne. Kinsarvik på motsatt side til venstre. Odda innerst i i Sørfjorden til høyre

Co93LqM.jpg

 

Broa over Hardangerfjorden øst for Kinsarvik og syd for Granvin

EkICfBQ.jpg

 

Passerer SOROX ved Songavatnet vest for Haukeliseter og Vinje i Telemark. Songevatnet under venstre vinge

ecIv1ma.jpg

 

Passerer NOTLO i 6000ft. ENNO skimtes i syd ved Heddalsvatnet

1TqEKZ9.jpg

 

Lander RW12 ENNO

VEBQTQe.jpg

 

Parking ENNO

nzVXPgi.jpg

 

RuneG

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flight1 B200 Super King Air er veldig bra simulert. Har et abonnement på oppdatering av FMC hos Navigraph. Eneste skår i gleden er at RNAV ikke er simulert, så her må tabellen brukes under descent. Har dog aldri angret på dette kjøpet  :)

 

RuneG

 

Oops! Mente sef at VNAV ikke var simulert  ::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fløy nettopp Geitryggen - Notodden med Lancair'en, fin tur. Jeg har endel erfaring med Beech faktisk, testet blant annet B1900 for PMDG en periode. Det eneste jeg ikke liker med King Air er det høye instrumentpanelet, men en kan jo finne seg en pute å sitte på. Jeg får vurdere prisen og se om jeg klarer vente til P3D er 64bit eller ei. Har alt gått litt over styr med Airbus, men planen der var å bruke A320 til kursing, så vurdere Justsim. Neida måtte ha A318 og opp også :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tur det der. Synd du måtte blåse så mye fuel ved å ikke får DCT klarering mot SOROX tidligere, men vanskelig å få nok av vestland vestland.

Dette er definitivt min småflyfavoritt, og nesten synd at jeg ikke har et oppsett hvor jeg kan ta slike turer.

Med VR skal det nok bli en råd med det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om en bra tutorial til denne.

Kanskje denne tutorialen kan hjelpe, Jan.

http://library.flight1.net/?p=4984

 

Regner ellers med at det er hjelp å få på forumet når du ønsker. Jeg er nok ikke den eneste som flyr denne  :)

 

RuneG

Kjempe flott, Rune  :) Skal sette meg ned å se på det i løpet av helgen. Mest autopiloten jeg plages med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tur det der. Synd du måtte blåse så mye fuel ved å ikke får DCT klarering mot SOROX tidligere, men vanskelig å få nok av vestland vestland.

 

Kunne som du sier endret flightplanen og brukt DCT til SOROX. Jeg synes imidlertid at det er litt artig å fly SID og STAR selv om det brenner av litt ekstra fuel så lenge det ikke er et økonomisk problem for undertegnede  ;D  En annen ting er at ATC antakelig ville vært mer fornøyd med "piloten" med den endringen  ;)

 

RuneG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah,fin bildeserie og et veldig fint fly!

Hehe,så denne tråden rett etter at jeg hadde kjøpt Carenado sin King Air 350.

Skulle ha sett denne tråden først,så hadde det blitt denne 200'en i stedet  ;D

Reiste fra Haugesund til Bergen en gang på slutten av 90-tallet med en maskin som lignet på denne,vet ikke hva selskapet het,men trangt var det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...