Andrew Thomsen Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Aerosoft A318, Evenes til Bodø, med ORBX vær 2. Her på runway, klar til FLEX takeoff (redusert thrust), flaps 2. Climb. Observerer et malmskip på vei ut fra Narvik. Lyden fra CFM motorene i litt urolig vær gir en meget god realisme, kjenner igjen dette fra real-life indeed. Landegode. Godelande må vi da ha. On approach. Jeg sender ut en drone for å filme touchdown. Touchdown. Parked at gate. Neste tur blir med en fictional KLM A319 fra EHAM til ENCN. Det blir mer realistisk å bruke en A319 til å simulere en EMB-190 enn med en 737. Ser alt frem til den turen, som jeg har flydd utallige ganger real-life, gjerne med et par pils innabords :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Pene bilder, er du innspirert av Widerøes planer om å kjøpe jetfly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 16. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2017 Ja det kan du godt si. Dessuten må jeg jo ha noe "norskt" når jeg vil fly buss i nord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Tror Widerøe må fornye både farger og utseende på painten sin drastisk hvis de skal kjøpe disse. Dette så helt sjukt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 16. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2017 Det er en rålekker livery dette. Denne maskinen kommer til å bli slitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Du nevner fornying av liveryet til Widerøe, har lagt selv lagt merke til at de har endret utseendet pålogoen på annonseringskjermene på flyplassen i Bodø, fra grønn med hvit bakgrunn, til hvit med grønn bakgrunn, så det kan vel hende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 16. mars 2017 Premium Medlem Del Skrevet 16. mars 2017 Ante ikke at du var bussjåfør Andrew. Trodde du likte bare mindre fly og muligens warbirds. Fin bildeserie iallefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 16. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2017 Jeg har vært bussjåfør siden jeg fløy Fokker 70 og 100 i FS5. Med PMDG 757 og 777 i Fly II tok det helt av. 777'en hadde fungerende FMC. Liker ellers utvalgte småfly (få, i topp kvalitet), Twin Otter, og jagerfly jeg har vokst opp med. For tiden flyr jeg F-15 og F-18 i Aerofly FS2, og nyter hele AS Airbus serien i P3D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Flotte bilder. De skal vel ta opp konkurransen med Kjosern og SAS nå da. De går ikke på kortbanene de flyene der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 De går ikke på kortbanene de flyene der. Det er utrolig hva herr Thomsen klarer når han må ;D Fine bilder og flott Widerøe paint. RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 16. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2017 Det også - må testes Men denne bruker jeg i stedet for Q400. Til kortbane bruker jeg Ottern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 17. mars 2017 Premium Medlem Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg har vært bussjåfør siden jeg fløy Fokker 70 og 100 i FS5. Med PMDG 757 og 777 i Fly II tok det helt av. 777'en hadde fungerende FMC. Liker ellers utvalgte småfly (få, i topp kvalitet), Twin Otter, og jagerfly jeg har vokst opp med. For tiden flyr jeg F-15 og F-18 i Aerofly FS2, og nyter hele AS Airbus serien i P3D. Hehe. Ingenting nytt under solen der altså! ;D ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2017 Hehe - min historie er lang. Og det var nix Gardermoen, derimot skumle landinger Fornebu, lavt vinglende med en DC-9 over Majorstua Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.