Gå til innhold

Hmm.....


Jan Arne Sjøholt

Anbefalte innlegg

Dette forumet kom plutselig ramlanes inn hodet igjen, fant at siste tråden min var i 2006, kanskje jeg skulle prøve med på den nye simmen nu da:)

 

Det jeg husker fra "gammle" dager var nu PMDG 737èn med FMC og alt det derre styret:) Det va jo himla gøy, hvordan er det i dag med AddOns, både scenery og fly.

 

Hva er det nyeste i simmverden på selve simulatoren.

 

Hvis mange henger seg på her kommer jeg sikkert til å spørre om MASSE,.....ja en viktig ting: Er det ennå onlineflyging, det var jo det kjekkeste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å ha deg tilbake.

Det har nok skjedd litt siden sist ja, men PMDG er fremdeles kongen (og dronningen forsåvidt) på haugen for vanlige addons som simulerer Boeing.

En annen produktserie som ikke var kommet i 2006 er ORBX. Dette gjør underverker i simmen din vedr. bakketeksturer og landclass, men de har også veldig fine flyplasser, bl.a. noen fine norske.

Du trenger litt mer datakraft enn sist, så om du lister opp hva du har under panseret, så ser vi raskt om du takler alskens snop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Men en kan legge til scenery og anna stasj i den versjonen.....det må jo være et must...

 

Du kan og legge scenery utenfor simulatoren.Har du lite plass på disk som kjører simulator kan dette legges på en annen disk i motsettning til FSX der allt måtte inn i Addon mappen som lå innenfor simulatormappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...