Tor T. Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Bare en liten kveldstur med default F35 fra ENAN til ENEV. Jeg legger her ikke vekt på pene screenshots, men tester en metode for å få Night Vision i Virtual Cockpit. Link: http://imgur.com/a/IKr7B P.S. Ikke trykk "Next Post" for å se mine screenshots, men bla nedover. Trykk på bildet en gang for å forstørre og en gang til for å gå ned igjen i størrelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Det så da ut som det fungerte veldig bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 Ja det ble ikke så aller verst. Gøy å leke seg litt i mørket 8). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Stilig, blitt bra brukbar den F-35en til Dino, mulig det bare er min mening, men kunne du tenke deg å overføre bildene til forumet også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 10. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2017 mulig det bare er min mening, men kunne du tenke deg å overføre bildene til forumet også Jeg kan forestille meg at det er flertallets mening at bildene bør legges ut for visning direkte her. Så dermed beklager jeg min latskap, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Kommenterer ikke latskap (jeg er mester i den disiplinen mht linking), men bruk UBB Code så funker det. Options kommer frem når du høyreklikker på bildet i Imgur. Trur eg :-p Artige grønne bilder forøvrig. Hadde dette alt med EF2000 til DOS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 10. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2017 Jeg er Newbie FNG når det gjelder å legge ut screenshots, men har etter mye strev fått det til før. På screenshotene i VC-view har jeg benyttet en Night Vision-versjon av Cameras.cfg hvor jeg har bygd om Virtual Cockpit ved å låne litt fra NVG White Hot. Slik ser VC NVG-versjonen av Cameras.cfg ut nå: [CameraDefinition.002] Title = Virtual Cockpit Guid = {C95EAB58-9E4A-4E2A-A34C-D8D9D948F078} Description = This is the description of the virtual cockpit view. PostProcess00 = NVGBloomPostProcess Origin = Virtual Cockpit MomentumEffect = No SnapPbhAdjust = Swivel SnapPbhReturn = False PanPbhAdjust = Swivel PanPbhReturn = False Track = None ShowAxis = YES AllowZoom = TRUE InitialZoom = 0.7 SmoothZoomTime = 2.0 ZoomPanScalar = 1.0 ShowWeather = Yes XyzAdjust = TRUE ShowLensFlare=FALSE Category = Cockpit PitchPanRate=30 HeadingPanRate=75 PanAcceleratorTime=0 HotKeySelect=1 LightAmplification=1.5 AmbientBoost=0.15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.