Gå til innhold

Touch roll touch F-104


Eivin Stensø

Anbefalte innlegg

Mener å huske at historien om den belgiske piloten, i første posten her, ikke endte så godt. Det er nok en manøver det er best å holde i simulatoren ;)

 

Han som fløy her døde tilslutt i en trafikkulykke. Derimot var det andre som forsøkte som det ikke gikk like godt med. Jeg har også hørt at dette ble gjort i Bodø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Denne manøvren har vi diskutert i årevis,  og prøvd med diverse FS-utgaver av Starfightern ;D  SkunkWorks sin modell er den desidert beste,  men heller ikke den lar deg utføre denne rollen uten videre.  Har vært nære på noen ganger,  men hadde neppe overlevd i virkeligheten  ::) .  Om noen har gjort dette i Bodø vet jeg ikke,  men jeg var vitne en lignende manøver.  Det ble demonstrert 3-ships take off,  noe som er i trangeste laget i Bodø.  Rett før rotering holdt ett av de ytterste flyene på å skjære ut av rullebanen.  Piloten trakk flyet opp og rollet til siden,  og fortsatte take off som om ingen ting hadde skjedd  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...