kakemann Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Hei alle brukere. Har ikke spilt fsx på noen år men har litt lyst å ta opp spillinga igjen. Før gikk det å legge inn nye ting, f.eks. fly som en lek! Men selvom jeg følger bruksanvisninger så får jeg det ikke til nå, Håper noen er gode på dette og har en liten stund på en lørdag til å hjelpe meg :-) Ha en fortsatt fin helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 25. februar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 25. februar 2017 Har du tid nå så kan jeg hjelpe deg skype meg hvis du har robo_no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 25. februar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 25. februar 2017 Heisann. Ble det så du hjalp til med installasjon av FSX addons osv Robert?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 25. februar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 25. februar 2017 Kan se på det i morgen ettermiddag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 26. februar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 26. februar 2017 Klar her 8) bare å få opp "auan" og fyre teamviewer skype er ok Kan også prate på tlf send tlf nr på PM så ringer jeg opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.