Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 23. februar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 23. februar 2017 Er dette laget av noen her på forumet, som jeg ikke kjenner til/har hørt om? Morsomt og interessant laget, med masse fakta om de stedene han passerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Kul ide! Skal se de neste også Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 23. februar 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. februar 2017 Kul ide! Skal se de neste også Sent from my iPhone using Tapatalk Ja ikke sant. Jeg har sett alle tre, og synes det er riktig så bra laget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiross Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Ser lekkert ut. Sliter selv med veisystemene som jeg forklarer i dette tråden http://flightsim.no/forum/index.php?topic=85543.0 hint..hint ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Det var artige videoer. De tre første gikk fort unna når jeg begynte å se de i går. Så nå nettopp at del 4 kom ut akkurat også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Interesant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. februar 2017 Det var artige videoer. De tre første gikk fort unna når jeg begynte å se de i går. Så nå nettopp at del 4 kom ut akkurat også. Stemmer det. Nr 4 er kommet. Skal se den når jeg får tid. Nice! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.