Kim Kristensen Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Søndag er som kjent flydag, og i jeg koser meg bland div traktorer, hvor det ikke kun går i Pe-2, jeg har også nylig funnet tilbake til klassikeren IL-2 Sturmovik, bedre kjent som den flygende panservognen, plutselig var det litt greiere å ta i mot et par runder juling og overlevelses ratingen har gått et par hakk opp. Flyet er definitivt ingen dogfighter, så noe særlig annet enn å gå etter bakkemål er ganske utelukket, det kan kanskje gå å jakte på fly som allerede er skadeskutte på vei inn til landing, men er nok noe enklere å gå etter transportkonvojer og panservogner, som det heldigvis aldri ser ut til å bli tomt for ;D IL-2 modellen begynner å dra litt på årene og er moden for en oppdatering, men morsom å fly, det er den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.