Gå til innhold

Endret farge på statusen din?


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

Hei dere

Hvis noen av dere lurer på hvorfor statusen deres er satt tilbake til "ugruppert medlem", så er årsaken at vi har gått inn i et nytt driftsår på flightsim.no.

I 2016 fikk vi hele 29 donasjoner, noe som ga midler nok til to års serverkostnader i tillegg til kostnadene for å utvikle nettstedet.

Nettstedet er basert på WordPress, og alle ekstrafunksjoner er plugins som har en engangs- eller abonnementkostnad. Blir mye likt simulatorene våre; de kan brukes som de er, men for noe ekstra må det installeres tilleggspakker.

 

Fra denne uke, er det brukere som har donert i 2017 som har fått endret status til Donator 2017

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jovisst fikk jeg det, Geir. Du sendte en hyggelig tilbakemelding.... og for all del, akkurat dette med statusen betyr lite for meg. I motsatt fall hadde jeg gjort oppmerksom på det for lenge siden. Det som betyr noe er at jeg kan være med å holde liv i Flightsim.no.  Jeg kan forøvrig love at det kommer donasjon for 2017 i nærmeste fremtid  :)

 

RuneG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...