Geir Teigo Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Hei dere Hvis noen av dere lurer på hvorfor statusen deres er satt tilbake til "ugruppert medlem", så er årsaken at vi har gått inn i et nytt driftsår på flightsim.no. I 2016 fikk vi hele 29 donasjoner, noe som ga midler nok til to års serverkostnader i tillegg til kostnadene for å utvikle nettstedet. Nettstedet er basert på WordPress, og alle ekstrafunksjoner er plugins som har en engangs- eller abonnementkostnad. Blir mye likt simulatorene våre; de kan brukes som de er, men for noe ekstra må det installeres tilleggspakker. Fra denne uke, er det brukere som har donert i 2017 som har fått endret status til Donator 2017 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Aldri hatt noen annen status i enn "ugruppert medlem" selv om jeg donerte i 2016 RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 11. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2017 Det bekkager jeg virkelig Rune. Ting registreres msnuelt, så har har det glippet for meg. Fikk du ikke mail fra oss heller? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Jovisst fikk jeg det, Geir. Du sendte en hyggelig tilbakemelding.... og for all del, akkurat dette med statusen betyr lite for meg. I motsatt fall hadde jeg gjort oppmerksom på det for lenge siden. Det som betyr noe er at jeg kan være med å holde liv i Flightsim.no. Jeg kan forøvrig love at det kommer donasjon for 2017 i nærmeste fremtid RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2017 OK. Bare å beklage den glippen der. Satser på at jeg klarer å holde følge i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.