Gå til innhold

Live Stream Norske Flyplasser minutt for minutt


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Startet en ny tur fra lengst i nord og tusler meg sørover planen er å besøke de fleste flyplasser på turen  :P

Lyst til å henge med så blir jeg og på Dafsimserveren også Streamer i HD kvalitet så husk å sette høyeste oppløsning  ;)

Legger ut link her når jeg er ute og flyr Kommet til Meham i dette øyeblikk neste Honningsvåg (Valan)ENHV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Kommer til å streame til 2130 i dag ...har ligget syk i et par dager så vært lite motivert for noe som helst ..fikk plutselig lyst på å starte denne turen så der er vi nå

Streamer nok noe i morgen og en gang etter 1200 tenker jeg stopper innom  Bannak før jeg avslutter i ALTA i  kveld .. ::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hei Finn Flyr Med lancair Legazy v2 ...bare koselig om du kan henge deg med

Flyr når det passer stort sett dagtid etter 1200 .....ikke så mye lys der oppe i nord enda men det kommer seg

starter som regel simmen på dawn så jeg får utnyttet dagslyset .....når tid passer det for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Da var jeg kommet til dagens mål ENBO fikk følge av hr Borrman og Nordskog på de siste leggene det er jo hyggelig ...

Nå får jeg planlegge ruten videre så får jeg se når jeg fortsetter ...blir en liten pause herfra nå  ;)

 

Lagt inn resten av Norge nå MANGE flyplasser med gresstripene som jeg har registreret så fikk jeg totalt 112 .... og Bodø er bare nr 15 på lista  :D

et godt stykke igjen kommer til å sprenge youtube serveren hehe  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

GODMORGEN GODTFOLK....eller kanskje ikke det ...oppe er vi nå¨ ::)

Klar for dag 3

21/3-2017 i simmen just passert 0600 på morgenen for de som er morgenfugler  ::)

noe ikke jeg pleier å være men helsa mi lar meg ikke få low til å sove lenger i dag så da får en finne på noe annet ....

 

I simmen prøver jeg å bli kvitt litt vinterfølelse her på sørlandet i dag hvor det ligger en snøfonne oppetter verandadøra på 50-60 cm ellers  frisk bris/liten kuling og snøfokk ...mao.innevær i dag ...........

Nei vi får se om vi får startet opp Lancair Legazyen og bevege oss litt videre i dag  ;)

Husk å velge HØYkvalitet på Streamen så blir det så bra atte  ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

En liten pause ute i bushen måtte se om jeg kunne få ordnet noe elgkjøtt ;-)

 

 

Ble visst en langpause sovnet på sofaen så stopper denne streamen kl 1720  ikke mere nytt i streamen etter Elgen på NO17 Gravold Beaverfjord 

Får starte ny når jeg kommer meg av sted igjen ...Bare å beklage fikk besøk glemte hele greia så gikk lyset en liten stund  ::) ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...