Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. februar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 5. februar 2017 Fikk et hint i en annen tråd så legger den her : SISTE driveren til NVIDIA som har en memory-leak 378.49 skygg unna :'( :'( :'( Har du lagt den inn så rull tilbake den forårsaker OOM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormod Nordskog Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Hei ! jeg har ingen problemer med denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 For min del gikk det bra i 1 til 2 timer før CTD. Først trodde jeg det var tilfeldig men etter ytterligere 2 CTD's var det rollback. Har ikke hatt trøbbel siden. Problemet er omtalt på flere forum, deriblant PMDG. Det var ikke P3D-vas som var problemet. Første CTD lå den på ca 3.1 gig og de 2 neste ca 2.8 gig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Blir bare mer og mer sikker på at jeg ikke gidder å bruke mer tid på P3D før de får oppgradert det til en moderne simulator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Nå skal vel ikke P3D ta skylden for en NVIDIA-bug eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Nei, men jeg kan ikke si at jeg har hatt noen problemer med den siste Nvidia-driveren i andre spill, men så er det heller ikke så mange av dagens spill som er like utsatt for OOM som P3D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.