AndersLoberg Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Endelig fått flydd litt igjen etter et lengre avbrekk, og det var ikke feil på en ellers grå mandags morgen! Dagens valg av maskin landet på MD-11 i Lufthansa Cargo sine flotte farver. Ruten vi skal fly tar oss fra Lufthansa Cargo sin hub Frankfurt, til en ellers liten flyplass langt uti gokk et sted i Frankrike. På stand F233 ved Lufthansa Cargo sin terminal på EDDF Frankfurt. Push er straks ferdig. Bakkemannskapet ba om å holde an med oppstart grunnet "icy conditions", så vi følger fint ordre og venter til push er ferdig før vi fyrer opp kraftverket. Taxer inn på 07R og gjør klar for take-off. Som sagt, en ganske grå mandags morgen. Cruise er nådd, og man kan lene seg tilbake og begynne planleggingen av decent og approach inn til Frankrike. Nærmer oss rullebane 26 på LFLC Clermont-Ferrand Auvergne og vi er etablert på ILS'n. Touchdown. Vellykket flight og vi laster av alt og gjør oss klare for en god middag før return-leg. Det var det for denne gang 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Fine bilder. Når det gjelder bakkemannskap som ber om å vente med oppstart til pushback er ferdig så har jeg lagt merke til at de bryr seg "katta" om du likevel starter. Dermed har jeg mistet respekten og starter motorene i det samme push starter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 30. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 30. januar 2017 Er vel det som er forskjellen på sim og real hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersLoberg Skrevet 30. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2017 Skal innrøme at jeg et par ganger har gjort det samme, men prøver å ta meg selv i å ikke gjøre det og keep it as real as it gets 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 31. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 31. januar 2017 Realisme i høysete ser jeg. Flyr du offline, eller i vatsim eller noe lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Gode gamle MD-11. 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersLoberg Skrevet 31. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2017 Det varierer Kjetil! Er det atc online der jeg flyr så blir det fort vatsim, men er det lite atc og trafikk i området flyr jeg heller offline og skrur opp traffic slider'n Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.