Gå til innhold

Jobbintervju hos Widerøe


Emil Andersen

Anbefalte innlegg

Heisann og god kveld.

 

Har søkt jobb som cabin crew i Widerøe for en tid tilbake. Og har etter dette vært igjennom en del tester via nettet, før jeg i dag fikk en telefon fra de med invitasjon til intervju.

Prøver å forberede meg litt, men det går alle veier i hodet da jeg ikke aner hva som skjer på en sånn dag. Vet det går over en hel dag. Vi skulle vist holde på fra 09 - 17, så hele dagen går jo med. Noen her inne som har erfaring som cabin crew som kunne gitt meg litt informasjon om hva som foregår på en sånn dag? Type tester man kan vente seg blant annet. Regner nå med det er en språktest for å bekrefte engelsken, men utover dette?

 

Tenker kanskje at Widerøe er ganske harde i intervjurundene sine, da man for det meste arbeider alene ombord. Så de vil vel ikke ha hvem som helst opp der mener jeg.

 

Om det er noen som har erfaring fra en sånn dag så del gjerne litt informasjon med meg. Her eller på PM.

Prøver å forberede meg så mye jeg kan, men tankene går litt i hver sin retning nå da jeg ikke aner hvor jeg skal begynne, hehe.

 

Ha en fortsatt fin kveld videre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...