Gunnar van der Meeren Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Endelig kom den - A2A sin L 049 Constellation. Modellen er utrolig bra laget, med massevis av finesser i kjent A2A-stil. Lydsettet er også av svært høy kvalitet. Jeg måtte selvfølgelig male et KLM livery, og valget falt på PH-LDE "Utrecht". Disse gamle Conniene til KLM fikk navn fra distrikter og byer i Holland ("Flevoland" står på display i Lelystad for dem som har vært der). Men her er altså noen bilder av "Utrecht". Teksturene kan lastes ned her: https://www.sendspace.com/pro/dl/vcmb8p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Sexy sexy sexy 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 En fin dame med store føtter. 8) Har du noen bilder fra cockpit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 10. januar 2017 Sterke bilder og nydelig malerarbeid, som vanlig fra den karen . Hyggelig å se deg her inne Gunnar, og godt å se at FS-hobbyen fortsatt fenger. Connie`n har linjer og design så man kan rødme av mindre, og må være drømmen for de som liker å justere på motorytelsen til stempelmotorer. Merkelig nok har jeg enda ikke skaffet meg denne modellen, men det kan være fordi jeg er så fornøyd med "lillebroren" , Manfred Jahn og Jan Vissers fabelaktige C-47 ( driver ikke du å lager norsk paint til den ?? ). Dakoten når selvfølgelig ikke opp til nivået på A2A sin Connie, så det spørs hvor lenge man kan holde seg unna ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Hadde ikke tenkt å kjøpe denne, men den frister mer og mer. ;D Blir det Braathens livery i fra deg Gunnar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Har ikke planer om Braathens livery foreløpig. Jeg ser at dette har vært diskutert i A2A forumene, og kanskje er noen i gang med dette. Et SAS livery er i allefall laget. Nå vet ikke jeg om verken SAS eller Braathens hadde L049 i flyparken. Eivin: jeg har ikke VC bilder i øyblikket (Har konsentrert meg om det utvendige). Men denne promo-filmen fra A2A viser modellen godt (også VC): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Nå vet ikke jeg om verken SAS eller Braathens hadde L049 i flyparken. Braathens hadde fire L-1049 i bestilling, men så mistet de konsesjonen på fjerne østen til SAS og de ble kansellert. Det er vel nært nok til at vi kan unne oss en repaint. https://digitaltmuseum.no/021015694250/luftfoto-ett-fly-i-luften-super-constelation-ln-hhk-fra-braathens-safe http://123userdocs.s3-website-eu-west-1.amazonaws.com/d/dd/92/282319408039432925/2b243b1c-5153-41d9-99ab-daafc2adfc35/Braathen%20og%20Super%20Constelation.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Ser ut til å være nær opp til en L1049 Super Constellation (firkantede vinduer men kort nese). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Jepp, det var L-1049 de hadde i bestilling. Synd de aldri ble noe av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 11. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 11. januar 2017 Heftig fly må jeg si! A2A kvalitet som vanlig. Kan ikke være enkelt å simulere denne korrekt. Vet du ca hvor lenge de har jobbet med denne Gunnar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 Litt vanskelig å si. Men erfaringer fra Milviz tilsier mellom 1 - 2 år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 12. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 12. januar 2017 Vakkert skue. Var på besøk i en slik da jeg fløy rundt i Florida. Var en gjeng som pusset opp en Connie i Lufthansa sine farger på Sanford-flyplassen. Fikk desverre ikke hører oppstart av motorer Denne må jeg ha hvis den kommer til P3D 64 bit i framtiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 Oppdaterte teksturer. (Fikk god hjelp av gamle foto som ble tilsendt fra medlemmer på A2A forumene). Her er link til nedlasting: https://www.sendspace.com/pro/dl/ey8m2z Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 :-\ Vel jeg har oppdatert nedlastingslinken en gang til etter at det kom et par henvendelser om problemer med nedlasting fra den gamle. Jeg får dessverre ikke endret i postene over som har utdaterte linker. Her er ny link til nedlasting av teksturene til KLM/Utrecht: https://www.sendspace.com/pro/dl/99gtn5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.