Kim Kristensen Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Har et lite prosjekt på gang, sier ikke mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 8. januar 2017 Hmmm ? .... det var i hvertfall ikke noe stort ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 8. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 8. januar 2017 Hmm... Hva sim er det da? Eller er det hemmelig? Playstation 4? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 8. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2017 Om du har sett bildeseriene jeg har lagt ut her på forumet det siste året, burde det være greit å konkludere med hvilken sim det er snakk om, og ja jeg flyr på PS4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Det var ingenting å si på grafikk og lyd her nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 8. januar 2017 Venter spent på noen flere sekunder med teasing ;D Ikke lett å gjette enda, men det lille glimtet av motoren kunne tyde på Canberra ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 8. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2017 Ja du får bare spekulere Ernst det er jo stort sett poenget med en teaser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Tror jeg slenger meg på Ernst her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Er det Gloster Meteor kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 8. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2017 Ja kanskje det du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Motoren og vinduene lukter Canberra lang vei. Kan selvfølgelig være en B57 også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 8. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 8. januar 2017 Spennende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2017 Ernst etterlyste en teaser til, så har klar å smuggle ut et et par bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 9. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 9. januar 2017 Joda har sett alle innleggene dine. Men jeg visste faktisk ikke at det var PS4. Trodde det var pc simm. Så feil kan man ta. ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 War Thunder er på pc også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2017 Yupp, var opprinnelig kun pc basert, men er også tilgjengelig på PS4, noe av det beste med dette er at de bruker de samme serverne, så man kan fly sammen uansett hvilken maskin mann har tilgjengelig av de to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 11. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 11. januar 2017 Interessant. Nydelig grafikk aillefall. Husker da jeg flydde mye Jane's combat simuations, JSF, F-15 osv... massevis i sutten av 1990 årene + Falcon 4 som kanskje ble den mest brukte. Men så sklei det på mystisk vis over til sivile luftfart. Liste over Jane's simulations. U.S. Navy Fighters (1994) DOS Marine Fighters (1995) DOS U.S. Navy Fighters Gold (1995) DOS Jane's Combat Simulations: Advanced Tactical Fighters (1996) DOS Jane's Combat Simulations: Advanced Tactical Fighters - Nato Fighters (1996) DOS Jane's Combat Simulations: Advanced Tactical Fighters Gold (1996) Windows Jane's Combat Simulations: AH-64D Longbow (1996) DOS //Denne har jeg Jane's Combat Simulations: AH-64D Longbow: Flash Point Korea (1996) DOS Jane's Combat Simulations: Longbow Gold (1997) DOS, Windows //Denne har jeg Jane's Combat Simulations: U.S. Navy Fighters '97 (1997) Windows Jane's Combat Simulations - 688(I) Hunter/Killer (1997) Windows Jane's Combat Simulations: Fighters Anthology (1997) Windows Jane's Combat Simulations: Longbow 2 (1997) Windows //Denne har jeg Jane's Combat Simulations: WWII Fighters (1998) Windows //Denne har jeg Jane's Combat Simulations: Longbow Anthology (1998) DOS, Windows Jane's Combat Simulations: F-15 (1998) Windows //Denne har jeg Jane's Combat Simulations: Israeli Air Force (1998) Windows //Denne har jeg Jane's Combat Simulations: Fleet Command (1999) Windows Jane's Combat Simulations: USAF (1999) Windows //Denne har jeg Jane's Combat Simulations: F/A-18 (1999) Windows //Denne har jeg Jane's Combat Simulations: Attack Pack (1998) DOS, Windows Jane's Combat Simulations: Air Superiority Collection (2000) Windows Jane's Combat Simulations: Naval Warfare Collection (2000) Windows Jane's Attack Squadron (2002) Windows JASF: Jane's Advanced Strike Fighters (2011) Windows Noen som har denne, er den noe tess i så fall? Jane's Fleet Command Men regner med at i dag går dere fightergutta for DCS og som sagt War Thunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.