Andreas R.Pettersen Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Denne kom snikende på julaften, men tro meg, det var verdt og vente på. En rett og slett herlig maskin, er stygt redd for at her vil det gå mange timer framover, og endelig fikk jeg fikk jeg en unnskyldning til og sette meg med flightsimmen. Ellers vil jeg bare si en videre god jul og et godt nytt flyår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 27. desember 2016 Ja God Jul, herlige bilder Pen dame du flørter med, hyggelig at du fikk napp ;D Æ prøvde meg med et smil, men hun enset meg ikke . Det kan hende hun ikke likte at æ gikk arm i arm med et par andre herligheter....... ;D Mange fristelser for tiden, men det spørs om hun ikke bør inn i samlingen min 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Enda et av Kelly Johnsons mesterverk. Testpiloten erklærte at dette flyet er så bra at det ikke er behov for meg lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Nydelig langbeint dame du har funnet deg der, gutta i Lockheed kunne virkelig sine greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 27. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2016 En rett og slett herlig dame mister kelly designet blir bare mere glad i denne herligheten for hver time, og en dame som må behandlest med respekt, men også veldig tilgivende om man tilber henne rett Har lagt merke til mange av godbite som har ankommet di siste månene, men for meg er dette toppen av kransekaka. 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.