Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 26. desember 2016 Endelig. Pga plassmangel og knotete oppgraderinger har jeg holdt meg unna Nord Amerika og Alaska siden FSX. Savnet har ikke vært uutholdelig, siden Norge har blitt bedre og bedre, og jeg flyr skjelden lange strekninger. Likevel, brukte noen år der borte ( i FSX ), og hadde mange flotte flyplasser innstallert . Med FTX Central 3 og P3D3 på en ny SSD-disk, begynte plutselig ting å bli enkelt, så i løpet av noen juletimer fikk jeg en helt ny verdensdel å boltre meg i. Veldig artig å besøke Alaska igjen, så æ dro sporenstreks tilbake til Valdez, og dro på isbre-sightseeing ;D Husker Alaska var en drøm å fly i FSX, og vi hadde mange artige turer der med "søndagsklubben" i MP online. Med P3D3, skygger og dynamisk lys, så er Alaska blitt helt fantastisk ! Fortsatt God Jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 26. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 26. desember 2016 Fins få steder det er mer gøy med VFR enn i Alaska. Har holdt på der siden Tongass Fjords kom ut for FS9. Flotte sjåtts. God tur videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 26. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 26. desember 2016 Dette er noe jeg kan relatere til ja. Fly kortere strekninger, og en del VFR, det er tingen! Alaska er vakkert i p3d, masse fjell og fjorder å boltre seg i. Sammen med nydelig lys og skyggespill blir det uovertruffe nt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 USAs svar på Norge, i allefall når det kommer til naturen, fornekter seg ikke ser jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 26. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 26. desember 2016 USAs svar på Norge, i allefall når det kommer til naturen, fornekter seg ikke ser jeg Eller, Norge er et Alaska i miniatyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 26. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 26. desember 2016 Bare gni det inn Ernst ....dårlig gjort å trø på de som ligger nede Ja husker godt maaange flotte turer der hadde akkurat lastet inn det meste av sceneryet i Alaska men ikke kommet i gang med å fly noe der enda .. Flott område ;D Blir nok noen turer på nyåret når jeg kommer meg opp å kjøre igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. desember 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. desember 2016 Bare gni det inn Ernst ....dårlig gjort å trø på de som ligger nede Oooops, sorry Robert, så først nå at du har krasjet PCen . Håper du er oppe å går igjen om ikke så lenge. Har vært gjennom sånt noen ganger, så æ vet hvilket hævlete du opplever........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 26. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 26. desember 2016 Er du bruker av PTA Ernst? Og i så fall hvilken preset (hvis noen) bruker du her? Jeg er kjempefan av PTA, den fornyer P3D fullstendig! Noen av disse presetene? http://www.avsim.com/forum/764-p3d-tweak-assistant-pta-and-realismshaderpack/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. desember 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. desember 2016 Er du bruker av PTA Ernst? Nei, aner ikke hva det er ?? P3D3.4, FTXGlobal, NA Southern Alaska og Valdez Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 26. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 26. desember 2016 Hvis jeg kun fikk installere én addon i P3D, så ville det vært PTA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 28. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 28. desember 2016 Er du bruker av PTA Ernst? Nei, aner ikke hva det er ?? P3D3.4, FTXGlobal, NA Southern Alaska og Valdez What?? Har du ikke hørt om det må du sjekke linken jeg la til Ernst. Da har du gått glipp av det største til p3d i 2016! Installeres så enkelt at til og med bestemor kan gjøre det. Men også helt risikofritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.