Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 24. desember 2016 Full Member Del Skrevet 24. desember 2016 Jeg så at det er tilbud på Cockpit phd produkter fram til 26.12. Før jeg eventuellt gjør en bestilling så ville det være fint å få svar på noen spørsmål.Er det noen som har erfaring med å bruke throttle handles og flaps fra de sammen med Saitek PRO Flight throttle quadrant. Gir denne kombinasjonen økt realisme i simulatoren når en flyr airlinere? Jeg bruker CH flight yoke og har ikke tenkt å bytte den foreløbig. Er kombinasjonen CH flight yoke og Saitek Throttle noe problem? Fint om noen tar seg tid til å svare midt i julestria. God jul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Jeg kan ikke gi deg et endelig svar på om det lar seg gjøre i akkurat dette tilfellet. Men det jeg kan si er at selv har jeg brukt forskjellige kombinasjoner og merker av styreinnretninger og har aldri hatt noe problem med det. God Jul ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 24. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 24. desember 2016 Jeg har erfaring med disse fra cockpitsimpart og det fungerer utmerket sammen med Saitekutstyr. http://www.cockpitsimparts.co.uk/category.php?id_category=10&p=2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.