Ole Eivind Moen Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Hei. Etter sikkert åtte år uten aktivitet, har jeg nå skrud i sammen ei lita bule. Er godt fornøyd og mye har skjedd på simulatorfronten siden sist jeg var ute å fløy. Legger ut en liten videosnutt av mitt nye prosjekt. Tok en kjapp "cowboy-tur" rundt i Notodden. Ole Eivind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Artig rig du har satt deg opp der, regner med du kommer til å stortrives der, selv med texas take off som den i videoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Du lever farlig ser jeg. Men det var en fin video og stilig utstyr du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Eivind Moen Skrevet 21. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2016 Hehe, takk takk. Joda, av og til må man leve litt farlig. Kommer nok til å bli noen timer der ja. Veldig godt fornøyd med grafikken, lett å kjenne seg igjen i nærområdet når man fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Hehe, takk takk. Joda, av og til må man leve litt farlig. Kommer nok til å bli noen timer der ja. Veldig godt fornøyd med grafikken, lett å kjenne seg igjen i nærområdet når man fly. Ja det var skikkelig stilig scenery. Jeg skjønner godt at du har lyst til å fly der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Artig at du kjenner deg igjen Få deg noen bra payware fly også nå, så blir det gull! Anbefaler Lancair Legacy fra RealAir. Morsom maskin som kan turbocharges og flyes litt akro med! Finn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinello Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Anbefaler Lancair Legacy fra RealAir. Morsom maskin som kan turbocharges og flyes litt akro med! Finn "They will remain open for a short while providing email support but sadly their products will no longer be available for new customers." Siden RealAir legges ned, vet noen om noe sted Legacy/Duke V2 for P3D versjon 3, kan kjøpes? Jeg finner dog versjon 1.5 for FSX for kjøp/nedlasting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.