Fredrik Edvardsen Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Eagle Dynamics fortsetter sine andre verdenskrigseskapader med det som må kalles det mest legendariske flyet fra den tidsepoken - Spitfire LF Mk.IX! Her er noen bilder fra en tidlig testtur, det tar nok en stund før alt sitter som det skal. I lufta oppfører hun seg eksemplarisk, men på bakken kan hun være en skikkelig håndfull. Plasseringen av understellet gjør at om man taxer litt for fort og svinger så slår man vingen i bakken - det samme gjelder for store siderorsutslag under take off og landing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 17. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 17. desember 2016 Vakkert så vakkert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Kanonbilder 331 spit er en av de fineste Spitfire'ne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Fine bilder. Spitfire blir aldri feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 18. desember 2016 Ja helt enig, vakkert vakkert, i grafikken er det ingen som slår DCS ! A2A sin Spit er ikke så langt unna, men DCS går noen detaljer videre . Når det gjelder flyfeelingen, er jeg mer usikker ......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Denne måtte jeg jo kjøpe med en gang den var ute (dvs en dag før så jeg fikk tilbudsprisen). Og herregud for en håndfull den var på bakken. Heldigvis er det en Mk. IX og ikke en Mk. I. Da hadde vi nok kokt motoren lenge før vi kom frem til rullebanen. Men nå har jeg såvidt kommet der jeg klarer å ta av og komme meg i luften. Der oppe er det heldigvis litt bedre, men på landinger der er det fortsatt en del som gjenstår. Vi får nyte tiden i Georgia med skikkelige flyplasser. Når Normandie 1944 kommer så er det vel bare glatte trepaller, sagflis eller hønsenetting vi lander(krasjer) på. 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 18. desember 2016 Når Normandie 1944 kommer så er det vel bare glatte trepaller, sagflis eller hønsenetting vi lander(krasjer) på. 8) Huff ja, æ håper både Spit`n og de andre WW2-modellene blir mer pilotvennlige til Normandie-modulen blir ferdig. Hvis dette blir bra, har vi mye å glede oss til. I mellomtiden sitter jeg på gjerdet og ser med lengsel på hvor flott grafikk DCS har fått til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Første flyplass på Lista var planker, WW2. De mistet flere Me-109 pga understellet enn i luftkamper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 I mellomtiden sitter jeg på gjerdet og ser med lengsel på hvor flott grafikk DCS har fått til Hvorfor ikke bare laste ned gratis utgaven? Det følger med en TF-51D Mustang og en Su25T du kan kose deg med. Første flyplass på Lista var planker, WW2. De mistet flere Me-109 pga understellet enn i luftkamper. Har hørt det samme om Herdla, de gikk over til Fw190 etter hvert for å hjelpe på. De brukte også Bf109T som var bygd for hangarskip for å begrense ulykkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2016 Denne måtte jeg jo kjøpe med en gang den var ute (dvs en dag før så jeg fikk tilbudsprisen). Og herregud for en håndfull den var på bakken. Heldigvis er det en Mk. IX og ikke en Mk. I. Da hadde vi nok kokt motoren lenge før vi kom frem til rullebanen. Men nå har jeg såvidt kommet der jeg klarer å ta av og komme meg i luften. Der oppe er det heldigvis litt bedre, men på landinger der er det fortsatt en del som gjenstår. Vi får nyte tiden i Georgia med skikkelige flyplasser. Når Normandie 1944 kommer så er det vel bare glatte trepaller, sagflis eller hønsenetting vi lander(krasjer) på. 8) Sjekk at ikke "take off assist" står på - det gjør den tydeligvis default og det gjorde i hvert fall take offs mye vanskeligere for min del. Etter at jeg har skrudd den av går take offs greit - landinger not so much Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Har skrudd den av, og litt tweaking av joystick aksene, og mange krasjer senere så går det sånn ca bra hver gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 18. desember 2016 Hvorfor ikke bare laste ned gratis utgaven? Det følger med en TF-51D Mustang og en Su25T du kan kose deg med. Har gjort det, har også World 2, FW Dora, P-51D, F-86 og default-flyene. Kjempeimponert av grafikken og stemningen. Har også hatt mange spektakulære opplevelser og fine flyturer, men blir ikke helt fortrolig likevel. Bruker mye tid på å konfigurere fly og spaker m.m.m. og synes ikke flyfeelingen er helt på plass enda. Derfor sitter æ på gjerdet og følger med i utviklingen. Når flyene begynner å oppføre seg på noe som ligner virkeligheten, kommer jeg tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.