Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 13. desember 2016 En Twin Otter fra Widerøe er på vei over vidda mot Hammerfest. Riktignok lenge siden den lille grønne ( hvite ) fløy denne ruta, og Hammerfest har forandret seg mye siden den gangen. Hvor mye, vises veldig godt i dette nydelige sceneryet av "Finni" Hansen, utgitt av ORBX. Her oser det av nakent Finnmark-landskap, overraskende detaljer, industri på Melkøya og en levende småflyplass. Gratulerer til Finni, og til oss simmere som har fått enda en vakker bit av det norske flylandskapet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Glad du liker flyplassen Ernst! Ser dog at du har noen fremmede bygninger som stikker ut mellom mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Wow! Dette var vakkert scenery ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 13. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 13. desember 2016 Kjempe fint ! Alt ser ut til å virke bra hos meg Morro, da fikk jeg en tur/retur nordkapp i sted også for første gang! Håper på flere godbiter etterhvert ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nordberg Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Takk for flott scenery og mange mer korrekt type bygg. Det er nok noe fra NGA som jeg laget i samarbeid med Andrew, han flyplass og jeg resten av byen. Ser nå at jeg kanskje må slette eller lage en av hver, en med det hele for de som ikke kjøper denne og en med bare Rypefjord området for alle her på berget. Var nok en av de første til å handle dette da jeg også lurte på hvordan det tok seg ut i forhold til Andrew sin flyplass og hvor langt du hadde med fotoscenery. Jeg fikk da betalt via Pay Pal, og med den "krigen" som kom om PP senere så var jeg kjapp nok for en gangs skyld. Har jo lagt inn et innslagspunkt i ORBX sitt så da havnet ditt under både AON og NGA, det er vel der det kan bli litt forskjellig hos andre. Har ikke testet slike muligheter ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. desember 2016 Ser dog at du har noen fremmede bygninger som stikker ut mellom mine Åisan, det la jeg ikke merke til. Har slettet filene fra AON, men glemte NGA....... Hammerfest var jo bra fra før, så det var nesten ondt å slette disse filene, men denne nye utgaven forsvarer sin plass sammen med FTX Norway . Men vi klarer oss fortsatt ikke uten AON og NGA ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Ser der ligger ei Melkeøya-fil under AON/Scenery. Skal den slettes, eller kan den bare være der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Fjern den ellers får du ekstra hus på Melkøya. Slett eller fjern alle filer som har noe med Hammerfest eller Melkøya. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 14. desember 2016 Dere finner filer som må deaktiveres på en eller annen måte under AON scenery AON ground / photopacks P3D ...scenery/world/Scenery Alle fille med ENHF omdøpes eller fjernes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Her: http://flightsim.no/forum/index.php?topic=84441.msg675819#msg675819 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nordberg Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 For de som velger FTX Hammerfest med "berg og dalbane" (intet galt med det og byen er jo strålende) i stedet for AON flatt så er det to filer i NGA som må settes til .OFF. CVX_HR_Hammerfest.BGL og HR_Hammerfest_OBX.BGL. Du mister Rypefjord som jeg tross alt finner bedre enn FTX sin, men skal lage en egen fil til bruk sammen med FTX ENHF Hammerfest. For AON brukere er det bare å beholde disse to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.