Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 11. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 11. desember 2016 Har flydd litt rundt forbi en del på verdensturneen og litt med bla B17 så slenger inn de bildene jeg har LANG tråd maaaange bilder : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Å poste kun noen få bilder fra en hel verdensturne blir litt tynt så mange bilder må til. - Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 11. desember 2016 Det var en håndfull bilder her ja, ingen tvil om at du har hatt det travelt i den virtuelle verden ;D Mye fin simulering av vær og lysforhold, og tilogmed en B-17 oppi alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 12. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 12. desember 2016 Wow en enorm bunke bilder! Masse fint fra Indonesia også ser jeg. Vi fløy i går kveld Robert, men fløy hver for oss da Dafsimmen ikke funka igjen. Telenor som roter det til igjen? Det vi fløy var AYKM-->AYPY(Port Moresby) og (Port Moresby)AYPY-->AYGN. Dvs vi er på enden av Papua New Guinea, og er herved klar for Stillehavsscenarioet. Lurer på om det blir moro eller om det blir laange kjedelige strekk. Time will show. ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Fine bilder, keep it up!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. desember 2016 skal ta meg turen videre så jeg er ajour med dere må jo bli med på de store strekkene Ja nå er serveren oppe og kjører igjen litt kluss med telenor men tror det er i orden nå fusker den så send melding hvis den er vekke så ser jeg på det asap ;-) Laster ned vector og Hammerfest i skrivende øyeblikk så da er jeg oppdatert på sceneryfronten så langt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 12. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 12. desember 2016 Jupp den er grei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.