Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 3. desember 2016 Nei, DC-6 fra PMDG har æ ventet på i uendelig mange år, og skuffelsen var drepende da de valgte å gi den ut til XP10 først. Kan du fatte og begripe hva de tenker på !? Heldigvis finnes det andre utviklere, og nå kom Flight Replica ut med en meget god erstatning, North Star Argonaut (......??). En blanding av DC-4, DC-6 og C-54, bygget av Canadair og utrustet med Rolls Royce Merlin motorer. Flight Replica går ikke like detaljert til verks som PMDG, og det visuelle er noe mer overfladisk, men modellene flyr veldig bra og den nostalgiske atmosfæren er så absolutt på plass. Både underholdende og imponerende i kontrast til dagens system og ressurskrevende modeller, så denne eksotiske flyhistorien erstatter langt på vei PMDGs arrogante holdning til oss P3D3-ere : Helgas underholdning er reddet, nå skal æ konkurrere i markedet for bushflyvning. Alaska, here we come ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Interesant, ante ikke at det fantes utgaver av den med sånne motorer, er det skikkelig Merlin lyd i dem da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 3. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 3. desember 2016 Har siklet litt over denne jeg også, men jeg er jo som vanlig spent på lyden. Er den like dårlig som Just Flight's Constellation i P3D? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Spennende. Som regel er det vel stjernemotor som finnes på den typen fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Den var jo flott denne, men det er synd med PMDG sin DC 6. Vi får vente på A2A sin Connie ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. desember 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 3. desember 2016 det er synd med PMDG sin DC 6. Vi får vente på A2A sin Connie ;D Enig, PMDG får seile sin egen sjø, æ satser på A2A sin Connie 8) Ellers holder det lenge med å tusle rundt i bushen med denne Argonauten ;D Og skulle det krible ekstra mye etter å plages med fire stempelmotorer, så funker A2A sin B-17 fremdeles Har siklet litt over denne jeg også, men jeg er jo som vanlig spent på lyden. Er den like dårlig som Just Flight's Constellation i P3D? Er du veldig kritisk til lyd, så finner du sikkert iriterende svakheter ved denne lydkvaliteten, men egentlig synes jeg den er grei. Har bra lydanlegg til simmen, så det romler kraftig på "gutterommet" mitt når æ gir på litt, og æ kjenner faktisk igjen noe av Merlig-lydene. er det skikkelig Merlin lyd i dem da? Vanskelig å si nøyaktig. Som sagt ovenfor kjenner æ igjen Merlin-lyder simulert i Real Air sin Spitfire, men disse Merlin 650 i firespann, er ikke det samme som fire Spitfire. Likevel, med litt godvilje synes æ Flight Replica kommer bra fra det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.