Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 29. november 2016 Premium Medlem Del Skrevet 29. november 2016 Her en liten videosmakebit fra world touren. Her fra Indonesia. Beklager at det ble med reggae musikk, og JA jeg vet den ikke tilhører denne verdensdelen. Hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. november 2016 Premium Medlem Del Skrevet 29. november 2016 Nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 29. november 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 29. november 2016 Ja det blei ikke så verst. Tok opp descent delen av turen i dag også. Skal prøve å få den litt bedre. ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Her en liten videosmakebit fra world touren. Her fra Indonesia. Beklager at det ble med reggae musikk, og JA jeg vet den ikke tilhører denne verdensdelen. Hehe... Levende bilder er bra. Ut på tur - Aldri sur Det er mye bedre enn å høre meg synge som jeg gjorde i en annen tråd her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. november 2016 Premium Medlem Del Skrevet 30. november 2016 Rettåslett nydelig Fin innflyvning og landing, og imponerende visning av vær og sikt. Det var skikkelig realistisk. Nydelig flymaskin, og artig å se at den blir fløyet etter boka ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 30. november 2016 Premium Medlem Del Skrevet 30. november 2016 Her kommer et klipp fra meg og på samme turen med lyd fra disse gærne trøderne desverre kom ikke lyden fra meg med : Komunikasjon skjer på skype (gruppesamtaler) Anbefaler andre å henge seg på da turen går i multiplayer på Dafsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 30. november 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 30. november 2016 Haha. Verden trenger gærne trøndere Robert. ;D Takk for komplimenter folkens! Har tweaka OBS som jeg bruker som videocapture, holder på å laste opp ny film fra landing WABP som jeg selv mener ser mye bedre ut. Den kommer snart! Skal se om jeg ikke kan få inn litt motordur og div i filmene jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. november 2016 Premium Medlem Del Skrevet 30. november 2016 ;D..... og denne tråden blir både lengre og mer innholdsrik ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 30. november 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 30. november 2016 Hehe, jo takk Ernst! Får prøve å holde forumet på beina! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. desember 2016 Prøver meg igjen. Ble mye mer fornøyd med denne filmen, da den ble tatt opp med 60 fps (mindre stutter i opptaket), filmen er full HD. Motordur blir neste gang... Litt melankolsk og ettertenksom musikk i denne, men jeg synes atmosfæren under descent ned til WABP - Timika/Tembagapura-Moses Kilangin Airport i Indonesia var veldig vakker. Med lav sol, fjell i bakgrunnen som rager 16000+ fot over havnivå og med eviggrønne åser overalt, opplevde jeg nesten en meditativ stemning. Men nå er det nok snakk... Både Jeg, Robert Hulthin og Bjørn Knutsen var med, de kan sees på PlanG jeg har oppe i filmen. Nydelig flyvning med grei separasjon, nesten som etter boka, antakeligvis. hehe... ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Dett er skikkelig artig å se. Fortsatt lykke til på turen. Musikken minner meg foresten litt om Brian Eno. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.