Eivin Stensø Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Jeg tenkte jeg skulle forsøke meg som flymaler en av dagene og i den forbindelse har jeg lastet ned et paintkit til min kjære AS English Electric Lightning F6. Hvordan gjør jeg det og finnes det noen gratisprogrammer som kan brukes til sånt? Jeg har ikke tenkt å bli proff, bare lage min egen EE Lightning paint. mvh Eivin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 29. november 2016 Premium Medlem Del Skrevet 29. november 2016 Sjekk PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Hvorfor PM? Sikkert flere som er interessert i dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 ^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 15. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 15. desember 2016 Ingen grunn til å holde dette hemmelig. Er nok mange som kan trenge en kjapp innføring. Artig hvis noen har info å dele, eventuelt link til gode "tutorials". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 17. desember 2016 Premium Medlem Del Skrevet 17. desember 2016 Masse god info og "tutorials" her; http://flightsim.no/forum/index.php?topic=22715.0 Ellers, Ingen hemligheter : bare litt diskresjon for og ungå for stor offentlig opmerksomhet som potensielt kan vekke en "kjempe". Send meg en PM. Forklaring vil bli gitt... gjelder det opprinnelige spørsmålet i første innlegg fra Eivin om; "finnes det noen gratisprogrammer som kan brukes til sånt?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.