Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. november 2016 Premium Medlem Del Skrevet 19. november 2016 A2A T6, utviklet fra Harvard`en, er vel et kjent fly blant forumets medlemmer, og denne modellen har vært presentert mange ganger. Synes likevel den fortjener noen flere bilder, og i samme anledning benytter jeg Tore Strandens fantastiske scenery av HELE Narvik. All ære til de som har gjort Norge til rein magi i vår FS-verden, og god FS-helg Denne modellen er en hyggelig blanding av skrekkslagen realisme og koselig laidback-flyvning, og en oppstart i dette hakeslepp-sceneryet gir den nødvendige innlevelsen for en begivenhetsrik simulering . Standard take off-prosedyre fra Framnes, er en tur under den nye Rombaksbrua, og her møtte jeg på enda et hyggelig innslag i vår FS-verden, realistisk båttrafikk ! Jaggu har de klart å restaurere den gamle MS Skogøy ;D Lyd, flyfeeling og visuelle inntrykk hensetter oss raskt i en drømmeverden : Dagen berga, god helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Flotte bilder. Nå inspirerte du meg ved å ta denne ut av hangaren og på en liten luftetur i kveld😊 Finnes det noen norske painter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Begynte å bli en stund siden vi har sett Narvik bilder her på forumet, knallgode bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arild Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Fine bilder fra sææælve Narvik (og Ankenes). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 19. november 2016 Premium Medlem Del Skrevet 19. november 2016 Må vel være stjernemotoren jeg liker best med denne maskina. Mener det var et par av disse på 100års markeringa på værnes også?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Veldig flott fly. Jeg har ikke denne modellen selv men benytter meg av den moderne turbin-varianten som følger med Prepar3d. Den er ikke like fin men den kan man virkelig fly fletta av. Klassikeren ligger neppe noe tilbake vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 19. november 2016 Premium Medlem Del Skrevet 19. november 2016 Utrolig bra bildeserie Ernstegutt! Du må legge ut video med lyd neste gang!, dette er jo promokvalitet. Scthåo påo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. november 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 19. november 2016 Takkåtakk for hyggelig respons, alltid trivelig når det livner til i forumet ;D Du må legge ut video med lyd neste gang!, dette er jo promokvalitet. Skulle gjerne ha prøvd, men synes ikke videokvaliteten rettferdiggjør modellen . benytter meg av den moderne turbin-varianten som følger med Prepar3d Tja..... det er nok ikke mye Harvard igjen i Iris sin T-6 , og noe misvisende navn, selv om den er morsom nok Mener det var et par av disse på 100års markeringa på værnes også Det var det sikkert, vi har jo 2 stykker i Norge . Æ har faktisk noen timer i baksetet på den ene, så æ har et spesielt forhold til Texan ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 19. november 2016 Premium Medlem Del Skrevet 19. november 2016 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Tja..... det er nok ikke mye Harvard igjen i Iris sin T-6 , og noe misvisende navn, selv om den er morsom nok Ja, det er jo strengt talt en amerikansk versjon av Pilatus PC-9 så det er som du sier, fint lite annet enn navnet som knytter de to. Så forøvrig et helt lass med T-6-er (altså den nye versjonen) i Israel tidligere denne uka Mener det var et par av disse på 100års markeringa på værnes også Det var det sikkert, vi har jo 2 stykker i Norge . Æ har faktisk noen timer i baksetet på den ene, så æ har et spesielt forhold til Texan ;D Vi har faktisk tre nå - LN-WNH med base på Torp, LN-TEX med base på Kjeller og siste tilskudd er LN-PFX med base på Notodden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. november 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. november 2016 Oioioi så bra, da øker sjansene for flere bakseteturer ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.