Christian Andrè Todal Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Hei Jeg hadde en gammel PC som kjører FMC skjermene i cockpit som nå har tatt kvelden. Jeg trenger en gammel, men fungerende PC med Windows XP eller Windows 7. Jeg har desverre en lav budsjettramme på dette på max 500,- Vet dette er lavt, men håper noen har et gammelt drog liggende å støve som ønsker at pc'en skal få et bedre liv : Mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne hermann tunem Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Hei. Jeg har en gamle pc på loftet. Den virker også. Husker ikke hvor mye ram osv den har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Høres bra ut. Men du bor vel i Tønsberg området? Jeg bor i Lørenskog. Så Oslo Akershus er primært hente område. Ikke så viktig hvor mye ram eller hvilken prosessor det så lenge den virker. Har du tenkt på hva du skal ha for den? Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Navajo Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Fått deg data ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Nei, ikke ennå. Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Malmstrøm Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Hei. Har en maskin stående som fungerer helt fint. så ta kontakt om du er intressert. mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 PM sendt. Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 15. november 2016 Forfatter Del Skrevet 15. november 2016 Fikk litt hjelp i dag til feilsøking. Fant ut at det var en rambrikke som hadde tatt kvelden. Problem er nå løst og maskinen er oppe å går igjen. Takk for tilbud fra dere. Mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Å satan. Heiv en haug her for ett par tre mnd sida... Bummer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.