Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. november 2016 Premium Medlem Del Skrevet 7. november 2016 Testet den nye utgaven av Milviz Huey, og strevde med autorotasjon og litt taktisk flyvning rundt flystasjonen, da æ deiset litt brutalt i bakken . Pang, så befant æ meg plutselig i atmosfæren ??? Ikke visste jeg at simulatoren også simulerte at vi kom til himmelen når vi krasjet. Det rare var at jeg fortsatt befant meg i Huey`n, i ukontrollert tumling på vei mot landjorda igjen !? Heldigvis fikk rotoren tak igjen da lufta tyknet, men neste sjokk lurte nede på flybasen . Der var det full fyr og masse røyk, og mye som tydet på krasj-scenario. Landet i nærheten, og kunne betrakte min egen undergang ...... lurer på om æ har godt av denne simulatoren !?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 7. november 2016 Premium Medlem Del Skrevet 7. november 2016 St. Hans kom sent i år, eller var det Twilight Zone... Det er vel ingen helikopterlyd som er så karakteristisk som Huey'en, så mitt spørsmål blir, har lyden blitt bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Går fint det der, du bomma jo på avionikkhangaren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. november 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. november 2016 Lyden er veldig bra, det samme kan sies om flight.mdl. Helikoptersimulering har vært og er en utfordring i P3D3, men denne klassikeren er langt på vei temmet. Med finjusterte pedaler, throttle og stikke, er underholdningsverdien meget bra . Og lyden fra "tower view" er til å få gåsehud av ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. november 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. november 2016 du bomma jo på avionikkhangaren ;D ;D ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Haha...komplett m/likbål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. november 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. november 2016 Haha...komplett m/likbål He he ja, spooky å oppleve sin egen undergang. Forstod etter hvert at dette var innstillinger i TackPack, som jeg nå har slått av ??? Greit nok å tryne , men at æ skulle bli sendt direkte til perleporten, var noe i overkant....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 8. november 2016 Premium Medlem Del Skrevet 8. november 2016 JA ja du Ernst : krasj med tackpack på sender deg både her og der men har ikke selv besøkt den derre "Perleporten" enda :-\ Good story Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 9. november 2016 Premium Medlem Del Skrevet 9. november 2016 Næi du var ikke ment å skulle fly noe med propell i taket ev. på ryggen som karlson på taket. Du må gå tilbake til fixed wing som du behersker Ernst! ;D ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.