Eivin Stensø Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Er det fler enn meg som leste På Vingene da de var små? Det var nok her flydilla ble født for min del. Sikkert flere andre også. Her representert ved(fanfare) Achtung, Spitfeuer! og Fantom Jagerne: edit: Det ene var visst Kamp men det ble lest det også. Lurer på om dette hadde blitt regnet som stuerent i dagens Norge men vi digga det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 3. november 2016 Premium Medlem Del Skrevet 3. november 2016 Hadde stabler med På Vingene, Kamp, Granat-serien og Action-serien på gutterommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 3. november 2016 Forfatter Del Skrevet 3. november 2016 Husker vel helten Robert "Battler" Britton? Han hadde visst egen serie til og med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Hadde en stabel av de der like høy som meg. Battler Britton var helten ja. Stuerent? Nei sånt sprøytt bryr jeg meg ikke om. Men dessverre har jo Narvesen forfalt til noe neo-plastisk i det siste, og har ikke engang blekker som duger. Man finner mer interessante blader på enhver Dansk bensinstasjon :-p Men jeg tror dere finner litt i den bokhandelen på høyre side opp en trapp i Karl Johan, like før universitet passeres ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.