Anders Thronaes Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Hei alle sammen Jeg har siden i sommer begynt å fly igjen etter snart 10 år, jeg bruker P3D og er utrolig fornøyd. Jeg har de siste dagene flydd rundt omkring i Norge med et stooort smil om munnen siden alt ser så veldig bra ut, ihvertfall etter min smak Igår tenkte jeg at jeg skulle ta noen bilder på min tur fra Narvik til Bodø å dele her på forumet, jeg får ikke til å bruke V knappen til å ta bilder, lastet ned Snapper men med denne så blir ikke bildene så veldig bra, litt uklare/diffuse, ser f.eks på bildene som Ernst K.Furuhatt har lagt ut å blir veldig misunnelig, utrolig flotte bilder, lurte derfor på hva andre bruker til å ta bilder? Mvh Anders Thronæs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 26. oktober 2016 Premium Medlem Del Skrevet 26. oktober 2016 Bruker snapper her og her blir bildene bra : Ikke godt å sammenligne med Ernst ....proff fotograf å greier hans bilder blir jo bare bedre enn orginalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. oktober 2016 Premium Medlem Del Skrevet 26. oktober 2016 Dåkker skal ha så mang en takk ;D Jeg bruker v på tastaturet som er default snarvei i P3D3 for screenshots. Bildene lagres i egen mappe for dette, men jeg bruker Photoshop for å beskjære bildene og sette riktig størrelse. Mye av bildekvaliteten skyldes nok 32 tommers 4K skjerm, så mine screenshots blir forminsket (nesten halvert) når de dukker opp i flightsim.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Thronaes Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2016 Hei igjen Har testet ut litt idag og fant ut at etter jeg la inn Nvidia Inspector med Rob Ainscough sine innstillinger og en liten runde med tryllestøv så ble alt mye bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.