Gå til innhold

flightsimulator 2004 og windows 10


roar 55

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Tror det skal funke, men du trenger en crack-fil.

 

Gjør et søk på Google etter "fs9 no cd" eller noe sånnt, så finner du en fil som du skriver over fs9.exe. Da slipper du dessuten å ha i CD #4 for å strate FS9.

 

Husk at du må gjøre opdpatering til FS9.1 før du bruker denne fila.

 

Bruk av slike filer er på eget ansvar, og du kan riskere virus. Jeg lastet den ned for mange år siden og har aldri hatt problemer. I noen tilfeller så kan man være glad for at det fins "pirater" som fjerner idiotiske kopisperrer. Da jeg fikk laptop uten CD-ROM hadde jeg ikke noe annet valg enn å bruke denne fila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Microsoft ga ut en patch som oppdaterer FS9 til FS9.1.

 

I kjent MIcrosoft-stil så driter de i brukere av FS9, så oppdateringen finnes ikke lenger hos Microsoft, men den fins sikkert et eller annet sted på nettet. Prøv et søk etter "FS9.1 Patch" eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager maset, men jeg laster ned zip fila og pakker den ut og kopierer crack-fila inn flightsimulator mappa der fs9 er og overskrider den, men allikevel går det ikke, men når jeg pakker ut den zip fila er det bare fs9 crack som kommer frem ikke fs9-1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...