Tom Arild Hansen Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Gøy! Dette her blir litt artig. Og veldig god markedsføring for selskapet skulle jeg tro :-D https://www.nrk.no/troms/_-jeg-ble-helt-rort-da-jeg-sa-det-forste-flyet-1.13189417 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 27. mars 2017 Premium Medlem Del Skrevet 27. mars 2017 Da var de i gang Da var de i gang http://luftfart.media/2017/03/27/her-tar-flyviking-av-fra-hammerfest-for-forste-gang/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Ja,Hammerfest-Tromsø for 499 kr.Tre daglige avganger. Widerøe tar 2455 kr,ca. fem ganger så mye.Litt av en prisforskjell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Søkte tilfeldige datoer i Mai. Samme dagen, Flyviking 998kr tur retur. Widerøe 1100kr tur retur. Begge Hammerfest - Tromsø - Hammerfest. Hos Widerøe får man også innsjekket bagasje om det er noe du mener er greit å ha. Widerøe har også interline avtaler, som er greit om man skal videre. Tviler på FlyViking overlever lenge om det er 499kr som skal være makspris. Det er nok bare en oppstartspris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 OK,jeg søkte på torsdag og fredag denne uken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Søkte tilfeldige datoer i Mai. Samme dagen, Flyviking 998kr tur retur. Widerøe 1100kr tur retur. Begge Hammerfest - Tromsø - Hammerfest. Hos Widerøe får man også innsjekket bagasje om det er noe du mener er greit å ha. Widerøe har også interline avtaler, som er greit om man skal videre. Tviler på FlyViking overlever lenge om det er 499kr som skal være makspris. Det er nok bare en oppstartspris. 999 en vei er makspris. Antar at når de får bagasjehåndtering på plass så vil de også tilby dyrere fullflex-billetter også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.