Gå til innhold

Takk for freeware!


Erik Haugan Aasland

Anbefalte innlegg

Jeg er en "lurker" på forumet her - det eneste forumet jeg virkelig er aktiv på er A2A's forum (jeg heter Medtner der).

 

Men jeg må bare få sagt hvor vanvittig takknemmelig jeg er for de imponerende arbeidene folk har lagt ned i freewaren til Norge. FTX Norway er veldig bra, men det krydderet som man får av å legge til de flotte flyplassene (og andre scenery-items som kirker osv.) gjør opplevelsen så mye bedre.

 

Så takk til dere som dedikerer masse av tiden deres til dette!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Vi har noen ildsjeler som virkelig gir "flightsim-himmelen" rosenrøde skyer. Jeg kan ikke nevne alle, men de jeg har hatt mest kontakt med er Jan Nordberg (Norway GA Airfields) og Andrew Thomsen (Airports of Norway). Sammen med medhjelperne disse har så kunne vi sikkert overtalt dem til å lage en ny og mye bedre simulator, Norwegian Flight Simulator (NFS)  :P. Nå ja, kanskje en liten overdrivelse og ønskedrøm, men arbeidet til alle disse "nerdene" (i positiv betydning!!) er "priceless"! STOR TAKK alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...