Gå til innhold

DCS: Norske F-86


Anbefalte innlegg

Nydelig, bra jobba.

 

Takk :)

 

 

 

...og der fikk AH-A plutselig besøk av en skvadronkamerat:

Jv9s1oX.jpg

fZPuLyZ.jpg

h5fwLtA.jpg

 

Nesa på Jokeren blir det litt vanskelig å få fikset nå i første omgang (jeg er vant til parametrisk modellering i solidworks, og da blir paths i photoshop rimelig frustrerende greier), men vingetippene skal jeg få fikset etter hvert.

 

Edit:

Nå med ny vingedekor. Ikke perfekt, men det ligner i hvert fall:

QbejsSl.jpg

8oFoo27.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Kom og fly med oss

 

He he,  ikke føl dere for trygge  ;D ,  men foreløpig er det et stykke fram.  Har faktisk fått DCS World opp å gå igjen,  og jeg hadde jo både P-51D og Dora`en stående i hangaren !  Fremdeles liker jeg ikke flight mdl på disse,  da de dingler uten luftmotstand ved de minste bevegelser på stikke og pedaler .  Jobber med finetuningen på kontrollene,  og klarer både take off og landinger nå,  og vanlig flyvning fungerer brukbart (?).  Og noe har tydeligvis skjedd,  for da æ fikk på plass F-86,  var denne en helt annen nytelse å fly .  Nå står F-5 for tur,  så det ser ut til å bli jet framfor propell,  og da trenger jeg selvsagt Nevada som øvingsområde.  Skynder meg langsomt  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah  nydelig  :)  ,  men hvordan velger man de norske flyene i DCS.  Tror jeg har innstallert riktig,  men under free flight får jeg ikke bestemme hvilken paint jeg vil fly.....?  (  Bruker  World2  )

 

Du må vel være Norge som land. Vet ikke hvordan det er med free flight, men i mission editoren  så velger du Norge og F-86/F-5 for å få frem disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...