Gå til innhold

FSWeekend i Lelystad 2016


Vidar Eggen

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det nærmer seg årets utflukt til Nederland for simulatorfrelste. FSWeekend holdes i år 5. og 6. November i Avidrome flymuseum på Lelystad flyplass. www.fsweekend.com.

 

For øyeblikket ser det ut til at den norske delegasjonen blir på 7 personer, men det er som alltid god plass til flere.

 

Det er spesielt cockpitbyggere som søker nye og spennende fristelser på denne utstillingen. Men det er også mange simulatorklubber og oppvisningsgrupper som viser frem sin hobby.

 

Bli med!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Veldig bra, Rune!

 

Såvidt jeg vet, blir denne gjengen med i år:

 

Eigil Mjåvatn

Thor Johannesen

Karl Kristiansen

Kai Kristiansen

Øyvin Sommer

Øyvind Vadseth

Rune Iversen

 

Og for min del kan jeg gi endelig svar i løpet av et par dager.

 

Vidar

PS Rune foreslår å satse på leiebil/buss fra Schiphol, så vi holder øye med deltakerantallet. Veldig greit med privatsjåfør da... ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UPDATE:  there are no traffic jams anymore due to (wo)men in blue or green suits (with machineguns) inspecting cars passing on entry of EHAM.

So no notam.

 

 

From a small discussion with Vidar:

 

There is a NOTAM for returning to EHAM sunday morning. The NOTAM differs if you drive yourself (ie drylease a minibus) or when you let someone drive (wetlease). Please let me know and I will inform you as best as I can.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...