Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. september 2016 Premium Medlem Del Skrevet 4. september 2016 Ant`s CAC Winjeel. Tipper at de fleste har ikke hørt om denne veteranen, og mange trekker sikkert litt på smilet over utseendet ? Men ikke la dere lure av utseendet, dette er en sprek skolemaskin, og den er riktig så morsom å boltre seg med i himmelrommet. Ant`s Airplanes står bak denne morsomme modellen, og siden jeg bare har gode minner fra Ant`s Trojan, var det ingen ting som holdt meg tilbake fra å prøve Winjeel. Det innfridde så til de grader. Modellen oser av herlig etterkrigsatmosfære, har nydelig utført VC og eksteriør og den flyr som en drøm. Også hvis du liker aerobatics ! Og lydkvaliteten innfrir så det høres, faktisk noe av det beste hva stjernemotor angår. Anbefales Fortsatt god helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 4. september 2016 Premium Medlem Del Skrevet 4. september 2016 Ser ut som ei arti maskin ja. Enkel og grei cockpitutforming også, oversiktlig. Er den litt lik Saab safir aktig å fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. september 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. september 2016 Mnjaa? Vanskelig å sammenligne, da æ mangler en god Safir i P3D3. Men det var en veldig god modell til FS9 i sin tid, men den var litt raskere med opptrekkbart understell . Denne Winjeel`n har veldig god flightmdl. så den takler avanserte manøvrer meget bra, noe som var mangelvare i FS9. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Interesant fly, hvor krevende er den? Ser jo ut som en relativt enkel maskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. september 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. september 2016 hvor krevende er den? Ikke spesielt krevende, heller samarbeidsvillig Den er jo fra en tid da alt var manuelt, så det er greit å ratte litt på turtall og sånt, og nesten alt av "systemer" er simulert. Ganske artig spør du meg, og som sagt, den oser av deilig etterkrigsatmosfære. Forholdet vekt/motorytelse er gunstig, så den har fin respons på ror og energi hvis man ønsker noen heftige bevegelser ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 8. september 2016 Premium Medlem Del Skrevet 8. september 2016 Det eneste jeg ikke liker er at det er halehjulsfly. Det er til tider noe herk. ;D Se på Extra 300 i p3d feks. Vanslelig å styre, særøih ved takeoff. Denne er sikkert tyngre og mer retningsstabil regner jeg med. Samme er det vel i virkeligheten med fullsize fly?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Kjetil: Hvis du vil at taildraggere skal bli enklere å styre kan du titte i denne tråden: http://flightsim.no/forum/index.php?topic=83428.0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. september 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. september 2016 Det eneste jeg ikke liker er at det er halehjulsfly. Det er til tider noe herk. ;D Se på Extra 300 i p3d feks. Vanslelig å styre, særøih ved takeoff. Denne er sikkert tyngre og mer retningsstabil regner jeg med. Samme er det vel i virkeligheten med fullsize fly?! . Kjerra er bra stabil i både take off og landing, så hun er grei å styre med sideror ( jeg bruker pedaler ) , og vanligvis lar den seg lande nesten utstallet i trepunkt , da unngår du groundloop . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 15. september 2016 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2016 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.