Gå til innhold

Arctic Tigers


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

 

det er plass til flere ;)

 

Jotakk,  æ kjenner på det sosiale presset  :D  Skulle gjerne vært med,  og æ har både DCS World og en del av flyene,  men æ fant desverre ikke ut av denne simmen.  Grafikken er nydelig,  men æ blir ikke fortrolig med flightmdl.  Og siden alle andre flyr vakkert,  så er det hos meg feilen ligger  ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere bilder fra de siste par ukene. Vi kjører på som før, og har også fått med oss Marius på laget. Vi flyr fortsatt mye F-5, men nå er det mange andre maskiner som også får litt flytid.

 

12.jpg

- Å fly på "public servers" er noen ganger et slit, men det kan også være moro når andre bare henger seg på - her har vi fått med oss to tilfeldige Mirager til.

 

13.jpg

- Miragen er virkelig ikke enkel å tanke i lufta, men det er kult å se fem maskiner (èn er ikke med i bildet) som summer rundt en tanker og venter på fuel.

 

14.jpg

- Sten Arne (i den greske Miragen) og vår ukjente venn prøver seg på en tanking.

 

15.jpg

- Her har vi fått selskap av en Su-27 og en F-15. Meg foran, Torkil bak meg og Marius i F-15 med kamuflasjefarger.

 

17.jpg

- F-5en kan til tider være skikkelig vrang på take off og landing - begynner man først å skli så er det vanskelig å rette opp, og da ender man fort ute på en åker - som jeg har gjort her.

 

18.jpg

- Torkil i lead, Marius på hans høyre vinge og meg i MiG-15 på hans venstre.

 

19.jpg

- Torkil og Marius på vei inn for landing på Guduata.

 

20.jpg

- Alle fire på bakken, Torkil og Marius i Sabre og Sten Arne og meg i MiG-15.

 

21.jpg

- Etter besøket vårt på Kjeller på søndag for å se Spitfire og Hurricane tok Torkil og jeg oss en tur i tidsriktige maskiner da vi kom hjem.

 

22.jpg

- På søndag feiret DCS-gruppa på Facebook 4000 medlemmer med en mass formation. Vi la oss litt i utkanten for å ikke forstyrre, men det var fortsatt veldig kult å se på.

 

23.jpg

- Etter landing og refueling i Tbilisi skled Sten Arne av rullebanen under take off (rett foran karen i helikopteret som filmet det hele) og en F-15 krasjet i meg mens jeg lå i utkanten av formasjonen, så da var det bare Torkil og Marius igjen. Marius ligger inne i formasjonen og Torkil ligger utenfor i en Mirage og tar bilder.

 

26.jpg

- I går fikk Sten Arne problemer da han og Marius tok av fra Guduata. Ett av hovedhjulene låste seg halvveis ute, så jeg møtte dem på halvveien og eskorterte ham inn.

 

25.jpg

- Etter at Marius hadde sjekket at rullebanen var klar, og at ingen hadde krasjet der (noe som skjer altfor ofte på "public servers") klarte Sten Arne å lande MiGen og taxe inn til parking. Meg i MiG-29 bak.

 

27.jpg

- Vi hadde en rask flight med Su-33 og Sten Arne i en Mirage i går, før Marius fikk streng beskjed av mora si om at nå var det kvelden - han er "noe" yngre enn oss gamle-kara.

 

28.jpg

- Alle fire i formasjon. Meg i front, Torkil på min venstre vinge, Marius på min høyre og Sten Arne bak i Miragen.

 

29.jpg

- Formasjons-take off med Torkil.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prata litt med Sten Arne ang. muligheten for å sette opp en egen server hvor vi kan leke oss litt mer, spesielt i forhold til at pingtidene på Virtual Acrobatics-serveren kan være ganske sprø fra tid til annen. Har et par bokser tilgjengelig og har snart (forhåpentligvis) mulighet for å sette den på en 100mbit fiberlinje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...