Andrew Thomsen Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Siden man selger unna militære anlegg til Russerne, ble det og besluttet at vi gir bengen i nye, dyre Poseidon, og går heller for TU-95. Så kaptein Pjoltr Vodaksjin og mannskap ankom da Andøya for testing. Det gikk greitt første del av taxing. Men her må de ha oppdaget de var tomme for vodka. Flyet hoppet og danset vilt, og jeg fikk latterkrampa. Men de må ha funnet noen reserver. Airborne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Festlig historie, Andrew ;D RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Jooooo, bjørnen hadde sett rå ut i Norske farger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 21. august 2016 Premium Medlem Del Skrevet 21. august 2016 Ha ha... En tragikomisk liten historie ikke så langt fra virkeligheten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. august 2016 Forfatter Del Skrevet 21. august 2016 Jeg fikk manipulert P3D TU-95 til å komme airborne i det minste, har planer om å legge den i patrulje nær den grensa, eller over huset til Ernst. Hoppingen skyldes at den ikke liker 2x sim speed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 22. august 2016 Premium Medlem Del Skrevet 22. august 2016 Jooooo, bjørnen hadde sett rå ut i Norske farger Selv om lite slår lyden av en P-3 Orion med full throttle, så tipper jeg Bear vil gi den konkurranse. Her snakker vi om motordur som gjør egen flybesetning hørselsskadet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. august 2016 Premium Medlem Del Skrevet 22. august 2016 eller over huset til Ernst. ;D He he, du kan godt få GPS-koordinatene til der jeg bor ;D ;D Ellers hadde æ mye morro med avskjæringer i tidligere utgaver av P3D. Har ikke fått det til i v3 , så det hadde vært gøy om du plasserer noen til "grensevakt" 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 22. august 2016 Forfatter Del Skrevet 22. august 2016 Ellers hadde æ mye morro med avskjæringer i tidligere utgaver av P3D. Har ikke fått det til i v3 , så det hadde vært gøy om du plasserer noen til "grensevakt" 8) Jeg har modifisert cfg fila til TU-95, så jeg kan ikke laste det opp...men jeg kan lage en enkel beskrivelse om hvordan. Det er bare å ta seg en vodka og legge til tre linjer. Jeg skal prioritere forholdsvis høytt å lage flightplan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.