Oddbjørn97 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Her er noen bilder fra fsx http://i.imgur.com/hLE4zYA.jpg[/img] http://i.imgur.com/S3ggVCf.jpg[/img] Var inne og fikset bildene for deg mvh moderator Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Larsen Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Her var det ikke mye å se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Som han sa, for å legge ut bilder på forumet er det greit å ha dem lastet opp på en annen side, imgur f.eks, hent så URL adressen for hvert bilde og trykk på bilde snarveien forumet har på kontrollpanelet når du skriver innlegg, for så å lime inn URL adressen midt i IMG koden som kommer opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn97 Skrevet 20. august 2016 Forfatter Del Skrevet 20. august 2016 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn97 Skrevet 20. august 2016 Forfatter Del Skrevet 20. august 2016 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn97 Skrevet 20. august 2016 Forfatter Del Skrevet 20. august 2016 sånn nå fikk jeg det til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Rett og slett vakkert RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn97 Skrevet 20. august 2016 Forfatter Del Skrevet 20. august 2016 Takk ganske fornøyd selv eneste problemet nå er at jeg får out of memory noe dritt men får se om jeg får fikset det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Vet ikke om dette hjelper på ditt OOM problem, men se litt her: https://kostasfsworld.wordpress.com/2012/09/24/oom-out-of-memory-helperfix/ RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn97 Skrevet 20. august 2016 Forfatter Del Skrevet 20. august 2016 funker vell ikke på windows 10 verisjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Det har du nok rett i. Dette er en av årsakene til at jeg aldri oppgraderte til Windows 10. Disse automatiske oppdateringene fra Microsoft skapte trøbbel hos undertegnede i P3D fra første øyeblikk. Ble avinstallert etter få dager. RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn97 Skrevet 21. august 2016 Forfatter Del Skrevet 21. august 2016 ok men det så ut som at vpilot var skyld i det funker fint nå 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nordberg Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Pussig dette, at WIN 10 og P3D/FSX får skylden for så mye. Har begge og kjører WIN 10 Pro 64bit uten noe slike problemer. MEN, et stort men, jeg bruker nesten ikke noen av alle disse tilleggsprogrammene, og jeg tror fortsatt at det er der feilen ligger i nesten 90% av tilfellene. Utgivere av disse ligger langt etter når det gjelder programmering og kompilering, Dvs at de bruker "for gammel" programvare. Selvsagt ikke det eneste riktige svaret, det er jo ikke nettopp nyeste spill/grafikkmotor i disse simmene og 32bit er og blir 32bit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn97 Skrevet 21. august 2016 Forfatter Del Skrevet 21. august 2016 tror det er en bug eller noe med vpilot programmet har ikke opplevd dette før veldig irriterende vis det skjer rett før landing.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.